2010. augusztus 27., péntek

Szünnap

Ma azért nem írtam semmit, mert nem történt semmi. Este szerettünk volna elmenni a nagy sulibuliba, amit a PTO szervezett, de Luca letaknyosodott, így inkább itthon maradtunk.
Délután bent jártunk az iskolában, beszélnem kellett Luca ofőjével és angoltanárával, hogy hogyan könnyíthetjük meg margitkánknak a haladást. Mert hogy lassan véget érnek a mézeshetek, jönnek a nehézségek: miszerint kezdi a kölköt nagyon frusztrálni az, hogy képtelen rendesen kifejezni magát. Az osztálytársak nagyon segítőkészek és rendesek, meg a tanárok is. Lucusnak is muszáj nyitni, és nem kifogásként használni azt, hogy nem beszéli a nyelvet.
Az persze haláli, hogy Luca pont azzal a gyerekkel haverkodott össze, aki szintén semmit sem beszél angolul. Yarden izraeli, ők is most érkeztek, és Lucával párhuzamos osztályba jár. Mind a ketten mondják a magukét a saját nyelvükön, amibe már bele-beleszövik az angol szavakat. Még veszekedni is tudnak.
A Cézár salátába tessék avokádót tenni. Nagy ötlet. Vagy mondtam már?

3 megjegyzés:

  1. Igen, már mondtad. :-) De milyen is az pontosan? Nekem úgy összemosódnak ezek a salik (Cézár(csirkés?), Waldorf(ez valami alma meg dió?), görög(ez meg csak a zöldséges fetával?), stb.; sose tudom, hogy melyikben mi van....vagy mégis?
    Akkor lehet, hogy Luci éppen örült volna, ha Marci felhíja.
    Pont ma akarta a gyerek én meg nem engedtem; ne garázdálkodjon egyedül a gépnél(dolgozom, mamával vannak otthon 2-en). Hát, igazán sajnálom, de tényleg.
    És mit mondtak a tanerők? (tudom, és-sel nem kezdünk mondatot, ezt megint leírom, nehogy azt hidd, hogy műveletlen vagyok)
    Akkor délelőtt suliban sem volt a lyány?
    Holnap nem leszünk itthon, de vasárnap rátok próbálkozunk, ha nektek is megfelel, s akkor kimagyarkodhatja magát margitka. (ez a Besenyőből van?)
    Üdv Nesetéknek (és jó, ha a semmiről is írsz)

    VálaszTörlés
  2. Szia Drága Madame Adri!
    Ma mi is heverésztünk. Bár én főztem délelőtt: rántott csirkecici. rántott cukkini ,krumlipüre és fokhagymás ubisali. Délután már tényleg pihiztem. Holnap délután megyünk anyuhoz pénzért. Hétfőn könyvvásár és nincs miből megvenni. Megint kérnem kellett mert a köcsög még mindig nem küldött.A jövő héten már fizetési meghagyást fog küldeni az ügyvéd, én meg elkzdem mindenhol feljelentgetni. Meguntam a jó pofizást. Tele a faszom ezzel a patkánnyal! Több szót nem is érdemel! Ádám csüt és pénteken a Gyuricza Gergőéknél volt mi meg bóklásztunk Attilával. Jó volt egy kis nyugi! De gonosz vagyok, pedig imádom a gyerekemet! Tudom hogy a rggel nektek már délután, de holnap azért megpróbállak elérni a skypon. Hétfőn megyek az új helyre, szoríts nekem!
    Puszi: Brigi

    VálaszTörlés
  3. Erzsi, igen a Cézár sali a csirkés, margitka meg a Besenyőből van. Az unokatesóm szerint Lucus olyan margitka.

    Brigi! Csak keményen! Az mennyire gáz, hogy az sem hatott oda neki, hogy az ügyvéd hívta. Kíváncsi vagyok, hogy tetszik majd az új hely. Szerintem klassz lesz, a váltásnak meg már éppen itt volt az ideje.
    Juj, szerdán nektek is suli, igaz? Nálunk cs-p szünnap lesz, mert valami nemzeti ünnep van, majd ki kell találjunk jó programokat. :)

    VálaszTörlés