2010. augusztus 7., szombat

Ő az enyém!!!!!!!!!

Ezt a nevető Buddhát még itthon kinéztem magamnak a bolt facebook-os oldalán. Most a nappali asztalán ül, és vigyorgunk egymásra. Örülök neki.

No de. Amikor du. kettőkor még pizsamában lézengtünk a lakásban, tudtam, hogy helyre állt a világ rendje. Otthon is mindig ezt tettük szombatonként. Kivéve persze, ha Gyulára indultunk, mert akkor már 11-kor úton voltunk - a megígért 8 helyett. Tehát amikor kettőkor a kisasszony közölte, hogy éhes, taxiba vágtuk magunkat, és bementünk a City-be. Nem fogjátok kitalálni, hol ebédeltünk: egy Pasha nevű török étteremben. (Aki most azt gondolja, hogy de faszok vagyunk, amiért nem vietnámit ettünk, az még nem próbált az éhes Lucába ismeretlen kaját lapátolni.) Bementünk, Tarkan bömbölt, én vígan vele dudorásztam, a gyerek hastáncolt, az étlapon minden kaját ismertünk, és amikor a tányérok megérkeztek az asztalra, azt is elmondhattuk, hogy tényleg hasonlítanak a török kajákra. Luca megjegyzése: pont annyira, mint a teszkós kínai kaja az igazira.

Ebéd után sétálni indultunk Saigon Váczi utcájára, amit itt meglepő módon nem Váczi utcának hívnak, hanem Dong Khoi-nak. A francnak kell mindent bonyolítani. Nomármost, a Dong Khoi olyan, mint a londoni Oxford Street keresztezve a Fáy utcai piaccal. YSL bolt előtt guggoló banánárus. Cuki. Sokáig nem gyönyörködhettünk a kirakatokban, mert 1. Lucának pisilnie kellett, 2. eleredt végre az eső. Az elsőt úgy oldottuk meg, hogy beugrottunk a Grand Hotel Tökömtudjába. Itt már látszott, hogy nem otthon vagyunk. Nem néztek ki minket csak azért, mert a gyerek a rötyit kereste. Sőt, rötyizés után a boy esernyővel kísért ki a lobbyból, egészen a taxiig. Még csak a markát sem nyújtotta.

A második problémát a taxi oldotta. Majdnem hazaindultunk vele, amikor nekem eszembe jutott a nevető Buddha, amit anno a honlapon láttam. Nem tudom, hogy mi ütött belém, de azonnal látni akartam. Közöltem Kenannal, hogy márpedig most oda megyünk. Odamentünk. A boltban a pulton ücsörgött. Felemeltem, megnéztem az árát, dobtam egy hátast (nem óccó, na, bronzból van), és mondtam Kenannak, hogy márpedig én enélkül nem mék haza. Neki legyen mondva, nem tiltakozott. Tudja, hogy általában nem vagyok az a követelőzős fajta, tehát oka lehet annak, hogy toporzékolni is tudnék ezért a szoborért. Tehát Buddha hazajött velünk. És most vigyorgunk egymásra.

Feri, ha csak annyit tudsz erre kommentelni majd, hogy azért akartam Buddhát, mert hasonlít rám, ne tedd. :)

8 megjegyzés:

  1. Itt megint Panka. Végre van gép, mert mindenki a Dokik-at nézi a Comedi-n. Esetleg, majd fotózz ha a bel-be mész, bár el tudom képzelni az alapján, amit írtál. Egyébként a szállodai pisiléssel kapcsolatban teljesen igazad van. Számtalan terhességem alatt, mindenféle trükkhöz kellett folyamodnom, hogy pisilni tudjak egy hotelben (szobát foglalnék a barátaimnak-katalógust kérek-ja és hol a toalett?, mikor beszélhetek a cukrásszal tortarendelésről-ja és hol a toalett?, merre van a gym, bérletet szeretnék-ja és hol a toalett? stb, stb.) A török éttermet törökök csinálják? Ha jóban lesztek kérdezd már meg lécci, hogy hogy kerültek oda. csok, panka

    VálaszTörlés
  2. Nem, sajnos nem törökök csinálják. A szakács is viet, aki egy szingapúri török étteremben leste el a mesterfogásokat. Ismered a kézről-kézre járó marék liszt esetét...
    Fogok a centerben fotózni, ha Lucus iskolába megy, én is jobban el-eljutok helyekre. Bár kicsit a körmömre ég a meló is...

    Ezt a linket ajándékba küldöm. Nem viet pop, pszichedelikus khmer.
    http://www.youtube.com/watch?v=Gty6a6_kO-0

    VálaszTörlés
  3. ómájgád, időre kötöttél szerződést? Úgy kéne, hogy deadline: a monszun időszak vége. Konkrétan lövésem sincs, h az mikor van, de kb úgy kápzelem, mint a medárdot, mikor vagy olvasol, vagy írsz. Örülök, h jól vagytok. Persze nem fogod megúszni, hogy hajtsunk a bloggal, részemről qvara kíváncsi vagyok mindenre és hogy te hogy látod. sorry. Persze hogy is gondolhattam, hogy törökök csinálják az éttermet... Azért ha eszel dönert meséld el milyen, berlinben jól el voltam kényeztetve. Itthon még a török éttermekben is hülyén néz rám a török tulaj, ha azt a zsemlefélét követelem és nem a pitát kérem. A szódának csak van ottani megfelelője, tán a sztakin fönn van, vagy a gugli fordítón. A klippet megnézem holnap, itt már mindenki jobbra-balra dőlt a fronttól. csok,panka.

    VálaszTörlés
  4. Panka drága, a szerződések már csak ilyenek, a könyvkiadók meg pláne. Nem köthettem úgy meg a papírt, hogy majd kiadjátok vazzeg, ha befejeztem. :)
    Nem kell engem hajtani a bloggal, nagy öröm írni, és remélhetőleg lesz elég írnivaló is.

    VálaszTörlés
  5. Hogy is képzelhetsz ilyet rólam! Soha nem tennék megjegyzéseket a méreteidre. Kicsit meg is sértődtem most... :-D Különben is Buddha nyugisabb fazon volt egy kicsit. :-)

    VálaszTörlés
  6. Feri, nem a méreteimre gondoltam, hanem a bölcsességemre. :)

    VálaszTörlés
  7. Era a Mojitos :)2010. augusztus 8. 20:53

    Gyönyörű a buddhád!!!!! Imádom olvasni az élményeiteket. Ha végeztél a kötelezővel, nincs kedved élményeidet könyvbe önteni... Széles vigyorral tudnám olvasni :)

    VálaszTörlés
  8. Hiányzik is a széles vigyorod, Era! Jól vagy? Bejött az Experidance?

    VálaszTörlés