2010. augusztus 24., kedd

Közkívánatra :)


A képről csak mi hiányzunk.

9 megjegyzés:

  1. Don Corleone és a klán a hódmezővásárhelyi paradicsomban. Egy sikeres akció teljesítése után az osztozkodás elött. Neveket nem emlitek, mert senkit nem akarunk posztomusz kitüntetésben részesíteni kimagasló helytállása miatt. Egy biztos, Papi is köztük van. Na nem a posztomuszra érdemesültek között.

    VálaszTörlés
  2. Hurrá-hurrá!!!! Azért nem tudom figyelted e Adrikám, hogy a hátsóm milyen cukin be van állítva! A félreértések elkerülése végett, jelezném, hogy ez a véletlen műve!

    VálaszTörlés
  3. Szeretném tudni, hogy ki kicsoda. Dorinán kívül, őt ragyogóan kikövetkeztettem:-)

    VálaszTörlés
  4. Dorina, esküszöm, hogy azt a rózsaszín izét nem azonosítottam a seggeddel. :)

    Erzsi: aki neked ebből érdekes - kép bal szélén szemüvegben Papi, jobb oldalon fentről második Mária asszony, tekintetes édesanyám.

    VálaszTörlés
  5. Akkor a papát jól tippeltem meg:)
    Nagyon helyes, jókedvű kis társaság.

    VálaszTörlés
  6. Szeretnék helyesbíten, a képről én is hiányzok. :-)

    VálaszTörlés
  7. Kisfiam! Hogy végre téged is szólásra bírtunk! Örömmel látom, hogy azért el-ellátogatsz a blogra. :)

    VálaszTörlés
  8. Tényleg kisfiam... ha ránézel a képre, első látásra meg tudod mondani, melyik oldalon ül Nyuszóka? Nekem kellet kicsit hunyorítani.

    VálaszTörlés
  9. Most, hogy mondod, szent meg győződésem volt, hogy a kép bal oldálán űl, de jobban meg nézve, a kép jobb oldalán van. Nem gyengén össze kevettem Böbével. Észre sem vettem eddig.

    VálaszTörlés