2010. augusztus 7., szombat

Szóda, szódá, szodá

Ja, a kiejtésről. (Bocs, hogy ennyit írok, de annyira új még minden.) A török étteremben megpróbáltam bubis ásványvizet rendelni a gyereknek. Jön a pincér, helyes, kedves, vigyorog. Mondom neki, hogy mineral water. Addig fogta, hogy water, mutogatott az asztalon az Evianra. Mondom, no, no, bubbly. Nézett rám nagy szemekkel. Próbáltam buborékokat eregetni a számmal, mint egy hal, de nem vágta. Okos vagyok én, gondoltam, mondom neki, hogy szó-da. Néz rám birka szemekkel. Mondom, szóda. Nem érti, de legalább hozza az étlapot. Mutatom neki, nézd csak, kiscsávó, itt van az étlapon is, szó-dá. Ááááááá, világosodott meg az ember, szodá!!!
Hozott is egy Schweppes szódát. Tökéletes. Luca: ennek szőlőíze van, rendes vizet akarok. Anyád.

4 megjegyzés:

  1. Ez nagyon tetszett:-))))
    Tehát akkor szodá?
    Tényleg csínján a kiejtéssel!:-) (S akkor nem lett bubis víz?)

    E.

    VálaszTörlés
  2. Na jó reggelt mindenkinek. A csipát most törlöm ki a szememből. A vietnamiaknak jó étvágyat kívánok. Szép napra ábredtünk. Süt a nap, csicseregnek a verebek. Tényleg Vietnamban vannak verebek? Szerintem igen, mert olvastam, hogy Kinában azokat jutalmazták akik minél több verebet öltek meg. Azok meg megijedtek és disszidáltak Vietnamba. Vagy nem jól tudom.
    Pusz mindannyiótoknak. 310 nap.

    VálaszTörlés
  3. Papi, miket nem olvasol. Láttam verebeket, de meglepően keveset. Nem bírják a klímát szerintem.
    Akinke szemüvege van, az tudja, hogy milyen, mikor bemegy a fürdőszobába és a szemüveg bepárásodik. itt az utcára kell ehhez kilépni.
    A mai napot szerintem megint eltököljük, fél egy van, és még nem állt össze a napi program. Pagodába senki sem hajlandó jönni velem.

    VálaszTörlés
  4. Nyugi, 310 nap alatt eljutsz mindenhová. :-)

    VálaszTörlés