2010. augusztus 5., csütörtök

Hol vannak a melltartók?

Van annak árnyoldala is, ha az ember beköltözik egy méretesebb lakásba, mint amit megszokott. És mivel dolgozik még a jet lag, a józan ész nyomokban sem lelhető fel. Tegnap reggel, amikor elkezdtem a bőröndök evakuálását, örömmel állapítottam meg, hogy KÉT fiók is alárendelhető CSAK az én alsóneműimnek. Nem mintha olyan sok lenne, de az olyan elegáns, mikor a bugyik összehajtogatva sorakoznak egy fiókban. Üröm az örömben: este hisztériás rohamot kaptam, hogy a frissen vásárolt melltartóimat nyilván otthon hagytam, mert ha nem, akkor hol a csipkedíszes francban vannak? Felforgattam az egész lakást (mert ha tényleg otthon maradtak, akkor nagy szarban vagyok, az én méretemben legközelebb Kuala Lumpurban lehet melltartót venni, de lehet, hogy még ott sem), anyáztam cifrán. Majd kihúztam a bugyik alatti fiókot... höhöhö.
Tegnap délután eltévedtünk a helyi szupermarketbe is, mert a háztartásból azért hiányzik néhány alapdolog. Nem lesz gond, minden van. Lassan arra is rájövök, hogy melyik csomagolás mit takar. Például a cái bon jogourt Bulgaria thran lehet a bolgár joghurt. A Törley pezsgőt meg centiméterekről is felismerem.
Este kulináris élvezetekben részesítettem a családot. Főztem phó mát mí óng-ot, böcsületes nevén sajtos tésztát. Nyamm.

17 megjegyzés:

  1. Szuper jó a blogod. Csak arra ügyelj, hogy Lucát el ne hagyd a nagy lakásban. Lenne egy-két javasatom, hogy mit főzzél. Tudom ami egy óra alatt nem készül el, az nem is kaja. Igaza van Katinak: Sátorozzatok. Habár
    Lucuskámat ismerve könnyen veszi az akadályt. Vigyázzatok magatokra,puszi mindenkinek.

    VálaszTörlés
  2. Törley pezsgő??? 1:0 Vietnámnak Törökországgal szemben! Nagyon élvezem a blogot Adri, írjál jó sokat és fényképezz!!! Írd le, hogy milyen a környék, mit láttok az ablakból, mik vannak az utcán, nagyon érdekel!

    VálaszTörlés
  3. Sziasztok!

    Annyira tetszik, amiket írsz, mindenki hülyének néz, amikor olvasom, mert halálra röhögöm magam:)) Na jó, félre a tréfát, majd csak ráhangolódtok a furi utcanevekre, meg mindenre. Látod a páratartalom nem is olyan vészes, mint mondták!!
    Puszka: Dorinka

    VálaszTörlés
  4. Örülök, Dorinka. És tényleg nem cenzúrázom magamat, minden úgy van, ahogyan írom. :)

    VálaszTörlés
  5. Szia Andi!
    Gratulálok a blogodhoz, nagyon jó! Rendszeres olvasód leszek, azt hiszem, hogy ez természetes. :-)
    Jó volt olvasni azt, hogy gond nélkül megérkeztetek és elkezdtétek belakni a lakást és a várost! Továbbra is várjuk a jó híreket tőletek, rólatok!
    Itthon semmi újság, hacsak az nem, hogy tegnapelőtt egy kisebb vihar vonult át a városon, ami arra volt jó, hogy a levegő felfrissült. Más nincs!
    Vigyázzatok magatokra, puszilunk mindenkit, Lucát hatványozott szerettel! :-)

    Zoltán

    VálaszTörlés
  6. Ok, hogy ne legyen kavarc, Katiból Panka leszek. Kíváncsi vagyok milyenek a helyiek, úgyhogy bármilyen élmény nagyon érdekel ezzel kapcsolatban. Egyébként pont ilyen blogra gondoltam, mikor meséltél róla (az meg végképp nem lep meg, h milyen jól írsz). Pár hasznos szó a korábban említett könyvből: bahn my-kenyér, ca-hal, qua-gyümölcs, ruon-bor (tejóég, az vajon milyen, lécci írd meg), duong-cukor. Érdeklődéssel várom majd a szülői értekezletekről írt beszámolókat... csok. Ja, a gmailre írtam a kávézás után.

    VálaszTörlés
  7. Panka, azt meg sem néztem. :) Akkor hajrá.
    A kiejtést nem írnád mellé?
    Lucának tetszik a hely, bár a meleget annyira nem csípi, mint például én. A jet lag kicsit tönkrevágta, rosszak az éjszakáink, de lassan átáll.

    VálaszTörlés
  8. Ezt a könyvet egy Quentin Crewe nevű fszi írta, talán van róla vmi a neten. Örjítő h ilyen távolságból így dumcsizunk. Tehát sztem ezt angolul kell olvasni, és az a kiejtés. Ha akarod, beírok pár kaját neked, ezt a könyvet kifejezetten azért írta, h az ember ne vesszen el a világban a piacon, vagy egy étteremben az étlappal a kezében. A Choui chien-gyümölcs bundában pl. Ha tudod, tömd a kis szitakötőt C-vitaminnal, én ezt a trükköt hallottam a jet lag-re.Kíváncsi vagyok, milyenek a "trendi" vietnamiak, meg az itteni plázagirnyónak az ottani megfelelője. (Tudod, itthon hajzselé, bermuda, tapipóló, láncocska, tangapacsker. A lányokat már le sem írom, hiszen ismered a dörgést.) Szóval van ilyen? csok, panka.

    VálaszTörlés
  9. Gyorsan megnéztem, sajna 98-ban meghalt. De rengeteg találatot dobott ki a gugli. Viszont komolyan bemásolom a vietnami részt, szépen apránként, vagy átküldöm olyan mail-címre AMIT MEG IS NÉZEL! csok, panka.

    VálaszTörlés
  10. Nagyon-nagyon-nagyon kíváncsi vagyok arra, hogy milyen ott az élet. És tök jó ötletnek tartom ezt a blogot, ráadásul élvezem is az írásaidat. Beraktam a blogodat a nyitó oldalak közé, a reggeli kávém mellé nagyon jó:D Remélem majd láthatok képeket is...addig is keresek valami vietnami filmet (vagy animot) és megtanulok vietnamiul:)
    Na csók!
    Ruth ( a panka egyik gazdija)

    VálaszTörlés
  11. Kedves Adri és családja tagjai!

    Én is örömmel olvastam a jó hangulatú írásokat. Már tegnap is akartam írni, de Marcival voltunk a városban kószálni, este mozi, így kifutottam az időből.
    Szóval. A fényképezőgépet nem találtad még meg? Ahol laktok, az egy többlakásos társasház vagy inkább lakópark jellege van? Tegnap voltunk a Béke téren és olyan nem jó érzés volt a lakásotok környékén járni. Ott az éjjel-nappali, ahová tavaly leugrottunk, mikor nálatok kötöttünk ki a lány szülinapja után..... Látod, vissza se tudtalak hívni benneteket:-(
    Lucika hogy alakul? Kenan értékeli, hogy ott vagytok vele?
    Jól emlékszem, ugye, hogy te nem fogsz dolgozni, csak irkálsz-firkálsz, gyerekezel, esetleg háziasszonykodsz?
    Nem lesz fura, hogy a taxirendeléshez helyiek segítsége kell majd mindig? Vagy már önállósodtál?
    Nekem is rémlik, hogy a távolkeleti nyelveknél fontos a hangsúly és nagyon fel lehet sülni egy-egy rossz hanghordozással.
    Találkoztatok, beszéltetek már szomszédokkal? Az ember, akit írtál a sárkányladys bejegyzésben, ő a főnök, ugye, akinek a pesti lakásával történt az a némi malőr?
    Luca iskolája felé mikor mentek? Magyarul is lesz mejd neki okítás vagy csak angolul?
    Marcinak átadtam a puszis üzit, csak mosolygott.
    Azért nagyon bulis dolog ez az internet, áldhatjuk a feltalálóját....
    Marci kérdezi Lucát, hogy hogy érzi magát (némi ráhatással, mert először kissé szégyenlősen azt mondta, hogy ő nem tud mit kérdezni).
    A sarki boltba is taxival voltatok, tényleg?
    Puszi mindenkinek:

    Erzsi

    Ui.: Írd majd meg, pls, a mailcímedet, mert rémlik, hogy valahol olvastam, de most nem találtam meg a sok bejegyzés között. Valami mrsnashatkukac gmaillel....

    VálaszTörlés
  12. Amúgy már hétfőn megvettem az Ezeregy tündöklő nap-ot, és hihetetlen jó. Már a 40. oldalon elbőgtem magam... Mi lesz később?? :)

    VálaszTörlés
  13. Dorina, borítékolható, hogy mi lesz. Százas zsepi, meg annak benyelése, hogy ez a könyv ezentúl mindenhová elkísér.

    VálaszTörlés
  14. Sziasztok!
    Nagyon tetszik a lakóhelyetek, meg az összes amit írsz! Én is jókat röhögök, elképzeltelek a melltaró-keresés közben!
    Csodálom, hogy volt bátorságod megvenni azt a sárkánymicsodát, és még meg is etted??!! Vettél vietnámi szótárt? Mert olyan profin használod a vietnámi kifejezéseket, bár ellenőrizni úgysem tudjuk, hogy jó-e??!! Fürödtetek már a háztetőn? Ez milyen csúcs! Lucus megkapta a könyveit, füzeteit? Sikerült a szobáját berendezni?
    Videot is tehetnél fel, ha lehet, nem értek hozzá!! Bocs ha hülyeséget gondoltam!
    Nagyon sokat gondolok rád, puszi: Brigi

    VálaszTörlés
  15. Hali Brigi!

    Online vietnámi szótárból másolgatok rendületlenül. Magam sem tudom, jó-e,a mit írok.

    Igen, fürödtünka tetőn, isteni. Most már társaság is van, így még jobb.

    Persze, teszek fel videót, csak előbb csinálok, hehehehe.

    VálaszTörlés
  16. Csáó!
    Egy kis olasz a sok sárgaság mellé!
    Azt hiszem kellően elszórakoztatjuk egymást a vietnámi élményeiddel! Szerintem ezt az oldalt a köz javára lehetne fordítani, gondolok itt könyv, film esetleg tv sorozat formájában!! Jobb mint a Szomszédok vagy a Barátok közt!!! Én is akarok tetőn fürdeni! Basszus! Még a végén "sárgaságot" kapok az írigykedéstől!!
    HAHAHA!! Engem meg hívogat a másik oviból a csaj, hogy nem gondoltam e meg magam, aztán még üzenetet is írt!! Ilyet! Értem folyik a harc és nem ellenem!! Ilyen is rég volt!
    Szerintem te is röhögj bele a sárgák pofájába, aztán le vannak tojva! Végül meglelted a cickótartókat? ???
    Ezerrel olvasom az Alkonyatot, nem bírom letenni, olyan szép és romantikus!! Én is ilyet akarok!!!
    Na sok puszi: Brigi

    VálaszTörlés
  17. Brigi, de azért lehetőleg éljen, nem? :) Csak egyszer gondoltam bele, milyen lehet egy jéghideg ... Jujj!
    Hát, szerintem regény nem lesz a dologból, olvassátok ezt ! :)

    VálaszTörlés