2010. augusztus 5., csütörtök

Képek II.




A pálmafás képet azért szeretem, mert ezt látom a balkonról, amikor kikönyökölök. Imádok kikönyökölni, nincs is olyan meleg, szeretek elnézelődni. Este külön jó, mikor megszólalnak a békák. Itt nem brekegnek a békák, hanem csipognak. Mindenkinek volt gyerekkorában csipogós gumiezmegaza, ugye? Akkor meg van a hang. Vigyorgok tőlük tele pofával.
Ma dinnyét ettünk. A dinnye felét lefotóztam a tejesdoboz mellett, hogy az arányokat érzékeltessem. Pici, de nagyon, nagyon édes. Mikor megláttam, majdnem felvisítottam, hogy MAZSOLA! Ugyanakkor a francia pékségben elcsábultunk egy merengue-re is. Ilyet nagyapám is csinált anno, igaz, csak ököl nagyságban. Ezt szintén elhelyeztem a tejesdoboz mellett, a viszonyítás kedvéért.

2 megjegyzés:

  1. Vigyázz a tej és a dinnye egy helyen nem biztos, hogy jó hatással lesz az ablakon való könyöklésednek.A nagy lakásban időben elérhető a királyi hely?

    A merengue-t milyen tojásból készítik? Netán kigyótojásból? Vigyázz ki ne másszon egy kis kigyó.

    A medence láttán kedvet kaptam a fürdésre, máris megyek a kerti medencébe.Hazai fél kilenckor még bele fér.

    VálaszTörlés
  2. Papa, én nem vagyok annyira Máthé, hogy azonnal rohannom kelljen. :)

    VálaszTörlés