2010. szeptember 5., vasárnap

Vung Tau 2. - a bíccs


Vung Tau-t elsősorban azért néztük ki magunknak, mert strandja is. Mindenki azt mondta, hogy nem éri meg a fáradtságot, mert aki hozzászokott a török strandokhoz, annak ez komolytalan. Hát, tényleg nem volt napernyő, nyugágy, és a nyugágyak között szolgálatkészen mosolygó pincér, aki csettintésre hozzá a jéghideg kólát... volt viszont tiszta strand, sekély, de nagyon hullámzó (ez így együtt marha vicces) tengervíz, homokvárépítésre, lábsüllyesztésre alkalmas puha homok... Pillanatképek. Egy vietkong mindenhol tud aludni.
A kis hableány újra vízben:
És immár délután, apával, fagyizás közben (a kedvencem):


7 megjegyzés:

  1. Hahó!
    Anyukáméknál vagyunk,mert szülinapja van.Innen írok Neked, mutogatom a családnak képeket és együtt irigykedünk.Milyen jó dolgotok van! Nagyon helyes apa és lánya együtt a képen.Gondoltam hogy kirándultatok valamerre, mert nem értelek el egész hétvégén. Olyan finomakat főzött anyu: húsleves, rántott hús, franciasaláta, és rengeteg finom sütemény! Nem egy diétás ebéd volt! Jelenleg moccanni alig tudok,úgy tele ettem magamat.Viszont úgy el van dugulva az orrom ,hogy mindjárt megfulladok! Otthon hagytam az orrcseppemet én hülye!!!! Kicsit kiegyenesedett a lelked? Nem reagáltál az utóbbi bejegyzésemre,de remélem már okés vagy! Bár szerintem még nem egyszer és nem kétszer lesznek még ilyen gondolatmeneteid!
    Na pusszantás ,jók legyetek, vigyázzatok egymásra! Brigi

    VálaszTörlés
  2. Ojj, micsoda kaják!
    De örülök, mert ezek szerint a szülői fronton is minden rendben van veled. Ha egy üzlet beindul. :)
    A depikre számítok még.

    VálaszTörlés
  3. Megmondom öszintén, irigy vagyok. Vagy mégse? Határozott vagyok. Vagy mégse? Szép az élet. Vagy mégse?
    Na kezdődik a Tények, én megyek.

    Millió puszi Nektek.

    Papa

    VálaszTörlés
  4. Szia! Most olvastam az elmúlt kb 4 bejegyzést. Pár kérdés: mennyire tiszta a víz (mármint a tenger) és hogy nem kaptatok infarktust a felvonón, ha a szárnyashajó is ősrégi? A kaják csodásak. Most dőhöngök, fagyasztott tengeri halat vettem és a minősége kritikán aluli volt. Pecázni fogok a dunában, mert friss halra vágyom, ami nem tenyésztett. Szóval tömjétek magatokba a tengeri herkentyűket, mert legalább friss és finom. Az elmélkedés teljesen normális, ezt minden szülő átéli, akárhol, akárhogy neveli a gyerekét. A celebszülők gyerekei nem mérvadóak, én sok olyan családdal találkoztam, akik beutazták-lakták a világot a gyerekeikkel és azok egészséges, széleslátókörű, nagyon jófej felnőttek lettek. Ja és ha vki nyervog a füledbe, koppintsd le a halál f.ra. Az ilyenekkel nem szabad foglalkozni, ebben nagy praxisom volt. Megyek a finom meleg cserépkályha tövébe cigizni és borozni. csok nektek, panka.

    VálaszTörlés
  5. Panka, a tengervíz csodálatosan tiszta, no para. A felvonó pedig vadonat új!!!! hatalmas beruházás volt, büszke rá egész Vietnám. Azzal meg, hogy nem érte meg felmenni, csak odafent szembesülsz, miután már kicsengetted a zsetont. Állítólag szép lassan a hegy tetejét is rendbe hozzák. Csak ne szólna az a rémes zene....

    VálaszTörlés
  6. Te, hízik a kismadár lányotok. Az ottani kaja teszi? Nehogy elmondd neki!! :-)

    VálaszTörlés
  7. Feri, már elmondtam neki. :) A nyári meg az itteni korlátozott mozgási lehetőségek, meg a pubertás teszi. Szerintem.

    VálaszTörlés