2010. szeptember 12., vasárnap

Töpreng a tündérke

"Anya, én elkezdtem bővebben gondolkodni. Olyanokon gondolkodom, hogy hogyan születnek az emberek. Meg arra, hogy kinek van igaza, azoknak, akik azt mondják, hogy a Földet Isten teremtette, vagy a tudományosabbaknak. Igazán eldönthetnék, mert nem szép dolog, hogy egy kisgyereket bizonytalanságban hagynak...
... tudod anya, amikor gyerek voltam, azt hittem, hogy tündérke vagyok, és egy tündérmesében élek. De mostanában lassan látom, hogy van való világ is, aminek a része vagyok. Érzem is, hogy keményedik a szívem. Anya, ilyen érzés felnőni? Neked is ilyen volt?"
Ez volt a ma esti monológ. Kész vagyok.

16 megjegyzés:

  1. Oh, de nagyon jófej és normális! Elhiszem, h boldog vagy. csok, panka

    VálaszTörlés
  2. Köszi, Panka. Sokat beszélgetünk mostanában. Lassan szétfeszül a burok, amiben eddig élt, és ez nyilván fájdalommal jár. Ettől nem tudom megkímélni, de nem is akarom. Csak nem hittem volna, hogy ilyen hamar elkezdődik...

    VálaszTörlés
  3. Andikám, Te is hamar kibújtál a burokból, Habár mi nem tudtunk olyan dolgokat produkálni, amit Ti biztosítotok Lucusnak. De én úgy gondolom, hogy akkor is szép volt. Mindig tudtad, hogy mi a jó és a helyes. Te is egy másvilágban, más birobalomban cseperedtél. A könyvek birobalmában.
    Lucuska meg nő, csak nő. Végül Nő lesz. Soha ne csapjátok be. Vannak dolgok, amire neki kell rájönnie, ráéreznie. Mondja ezt egy lányos apa, akinek azért egy fia is van. Szerintem legjobb tanítómester a tapasztalás, meg a materialista ráérzés. Na döntdétek el, idealista, vagy materialista gondolkozású vagyok.
    Nőjj fel kislány, meglátod szép ez az élet. Csak vannak csúnya bácsik, akik el akarják rontani ezt a játékot. Ne hagyd.

    Millió puszi Nektek!
    Papa

    VálaszTörlés
  4. Kemény a kiscsaj. Én is gyerekkoromban morfondíroztam először ezen az Isten-ügyleten, csak az volt a gond,hogy ahány könyvet olvastam, annyiféle volt. A görög, egyiptomi, a különféle keresztény, zsidó, muzulmán istenek, az indiánok Nagy Manituja, és a többi. Na jó, mondtam, akkor ezt hagyjuk. És így maradtam. :-)

    VálaszTörlés
  5. Papa, pont ebédnél kérdezte a kiscsaj, hogy mi az a pedofil. :-DDDDD
    Mi sem akartunk feltétlenül annyit biztosítani a gyereknek, amennyit kap, így alakult. Én megkaptam anno mindent, amire szükségem volt. Amit most kapok, csak hab a tortán.

    VálaszTörlés
  6. Andi!

    Ha Luca megkérdezi, hogy mi az a pedofil, csak mond neki, hogy Ő az a bácsi, aki egy kicsit türelmetlen:)) Na jó ez természetesen csak vicc volt, fogalmam sincs, mit kell ilyenkor mondani.

    VálaszTörlés
  7. Szerintem egyszerűen mondd el neki, hogy mi az. Meg fogja érteni. Inkább tőled tudja meg, mint esetleg a többi gyerektől(bár a nyelv hiányában ez most annyira nem fenyeget. nem biztos, hogy épp erről akarnák kioktani).
    Én már Marcival túl vagyok a leszbikuson, a melegen meg ilyeneken. Óhatatlanul meghallja itt-ott, aztán persze, hogy érdekli. Elmondtam neki és utána nem is faggatózott, de mindent megértett. Olyat is, amiről nem is világosítottam fel kifejezetten. Jó példa:
    Nézegetjük a Barátok közt-öt, ha nem is rendszeresen, de nagyjából. Van az a helyzet, hogy a Vanda azt hazudta a fiújának, hogy terhes. Aztán volt egy olyan jelenet, amikor elbúcsúztak az ajtó előtt és mondta a lány, hogy majd visszajön (kiderült ui., hogy üres lesz a lakás). Erre Marci: Na, aztán majd igazából terhes lesz...
    Ennyit a kis felfogóképességükről.

    VálaszTörlés
  8. Itt Panka. Nem kezdődik korán a kérdezgetés, csak éppen a szokásos környezeti burokból kikerült. Más kultúra, más utcák, más emberek. "Azok a bácsik, akik megállítanak az utcán, megkérdezik a neved, esetleg azt is, hogy szereted-e az édességet, vagy kísérd el őket vhova, azok gonosz bácsik. Bántják a gyerekeket és elmebetegek. Ilyenkor szaladj el, fuss be egy boltba, hívjanak egy rendőrt." Na ezt mondta az én anyám. Annyira féltett, hogy a seggig érő szőke hajam levágatta, aztán 16 éves koromig a wc-s nénik nem engedtek be a női vécébe, mert fiúnak néztek. Tény, hogy hatékony volt. Persze, nem ez az abszolút megoldás, én sem vágattam le a lányaim haját, de azért elláttam őket instrukciókkal. Sajna muszáj. csok, panka

    VálaszTörlés
  9. De miért pont a pedofil? Rendesen belevágott a lecsóba! Nálunk Matyi a homokost kérdezte meg. Ja, meg az óvszert... Szali ledöbbent, én meg azt mondtam, hogy a betegségek miatt a fiúk szokták hordani... Egyelőre elfogadta.
    Ja, mi a teendő akkor, ha a gyerek (fiúkról beszélünk) elmegy játszani az egyik osztálytársához és úgy jön haza, hogy egy 16-os karikás játékkal játszottak (lövöldözős)? Szólsz, vagy sem a másik szülőnek?

    VálaszTörlés
  10. A pedofil az olyan, mint a pedagógus, csak szereti a gyerekeket. :-)
    Nyugi, megvannak a maguk kis filózgatásaik. A minap sírva röhögtem a villamoson, mert mellettem két tízévesforma kissrác morfondírozott a csajokról.
    Az egyik: - Szerinted miért van az, hogy a lányok nagy része nem az okos, komoly fiúkat kedveli, hanem inkább a butákat, ha azok vidámak és van humoruk? :-)
    Mire másik: - Nem tudom, ezt én is észrevettem. Viszont a Sárinak, azt hiszem tetszem.
    - Ő mondta?
    - Nem, még nem is beszéltem vele. De a barátnője szerint igen.
    :-)

    VálaszTörlés
  11. Zita, azért a pedofil, mert Tamás a vasárnapi ebéd közben megemlítette, pont Feri pedagógus-pedofil vicce kapcsán. A homokoson meg a leszbikuson mi már nagycsoportban túl voltunk, asszem egy film kapcsán, egy hétig röhögött azon, hogy ilyen is van. Most meg már természetesnek veszi.

    A transzvesztita szót a Mulanból vette. Elmagyaráztam neki, mi az. Lehetett vagy öt éves. Egy hát múlva: Vasárnapi családi tali. Luca rajzolja az apját: itt van apuki szemüvege, itt van apuki édes fülecskéje, itt van apuki nagy orra, ez meg apuki szoknyája. ??? Az én apukám kanfesztita, nem tudtad?

    Panka: jelentem, a pedofil szót elmagyaráztam. Fél óráig kapaszkodott az ölembe, úgy megijedt. DE nagyon jól jött, ugyanis nem tudom hogyan, de skype-on később felhívta egy nagyobb nyomulós arab pali, aki akkor sem riadt el, mikor mondtam, hogy takarodjon, mert a gyerekemmel beszél, aki nyolc éves. Tehát a szabályokat kiterjesztettem a netre is: idegenekkel nem állunk szóba. Megtanítottam neki, hogyan kell letiltani felhasználókat.

    VálaszTörlés
  12. Zita, én szólnék.
    Megkérném, hogy ne hozza Matyit kínos helyzetbe, de intézze úgy, hogy a fiúk mást játsszanak. Ne cseszed le a másik szülőt, csak mondd el, hogy Matyi ilyet még nem...

    VálaszTörlés
  13. Szia!
    Hát igen. Az egész világ tele van erőszakkal. Mátyás még csak 8 éves! Nem kell 16-os lövöldözős, vérfröcsögős játékkal játszani. Így is szerintem magasabban van az ingerküszöbünk, mint egy átlagos családban, mivel az apja rendőr, így az ő életének jobban része az erőszak. De lehet, hogy ezt csak én gondolom így és látod, a világ meg rácáfol... A Híradóra is kitehetnének egyébként karikákat... Nem tudom, hogy szokott-e egyáltalán pozitív hír elhangzani...
    Puszi!
    Szép napot Nektek!

    VálaszTörlés
  14. meghalok :-) már a muzulmán vagy keresztrejtvény fejtörő sem volt semmi, de ez van olyan jó :)

    VálaszTörlés