2010. szeptember 11., szombat

Közvéleménykutatás

Megasztár 5 vagy X-faktor?

4 megjegyzés:

  1. Mai Blikk hir: Összeomlott a magyar Susan Boyle.
    Megabalhé. Melinda fel akarta adni a versenyt.
    Haza akart menni " régi életébe" Szíj Melinda, aki elsírta
    magát a próbák közben.
    Teljesen egyidőben fut a két adón a műsor. Igy lehetetlen élvezni. Eddig kapcsolgattunk. Feladtuk, nézzük a Megasztárt, ha másik adón nincs valamilyen érdeklődésre számot adó sportközvetítés, vagy film, politikai műsor. Tehát én a Megasztárra szavazok, a kedvencem Tóth Vera miatt is, hisz Ő is ott tünt fel.

    VálaszTörlés
  2. Mi az X-faktort nézzük, mert nekem az első 3 Mega-széria zsűrije volt megszokott, az ilyenekben nem szeretem az újítgatást. Én is néztem mindig a Megát, bár a legutóbbi nekem kicsit laposnak tűnt, de minden esetre bosszant, hogy egyszerre megy a két műsor, néha én is kapcsolgatok. Amúgy is utálom ezt, hogy a két csatorna állandó majmolásban van egymással; ha az egyiken főzős műsort csinálnak, akkor a másikon is, ha az egyiken celebeket szabadítanak ki, akkor a másikon is fejükre esnek a sztárok, stb. Kíváncsi vagyok, hogy milyen valóság show-t csinál majd a tv2 felbuzdulva a Való Világ felmelegítésén.

    VálaszTörlés
  3. Whatever... Sajna abszolut hallásom van, ezért nekem kínzás. Le van tiltva itthon. Bocsi, nem akarok senkit megbántani, de kibírhatatlanul hamisak. Ez a kosarazás szuper, leszámítva a korai kelést. De elvégre pont ezek miatt is jó ez az év. Az a fotó nagyon jó, kb pont ílyennek képzeltem a lányokat. Na meg azok a sportos reggelik... Az a txis sztori amit írtál! Hát elképesztő. Minden tiszteletem, én kiborultam volna. Végül elmaradt az Andival a halazás, majd a jövő héten. Végre süt a nap, tudtunk ügyködni a kertben. Tököm tele az esővel, meg a hideggel. csok, panka

    VálaszTörlés
  4. X faktor Feró miatt. És Gesztenye miatt is. Azután, ha vége van, kapcs. a Megasztárra, és bosszankodás azon, mit keres ott két 11 éves kislány?!
    Félelmetes, hogy már megéltünk egy csomó (kb. vagy négy) Megasztárt és valahány Csillag születiket is, és két egy időben futó énekes tehetségkutató műsorra is van elég tehetséges (és kevésbé tehetséges) jelentkező...
    Szeressük. Csak már lenne újra Megatánc is!
    Csók!

    VálaszTörlés