2010. szeptember 27., hétfő

Hétfő


Jaj, ezek a szemrehányások. Papi, ne tegyél úgy, mintha nem beszéltünk volna skype-on tegnap.
No de, azért nem írtam, mert ihazából nem történt semmi. De akkor megírom azt. Szombaton reggel felkeltünk, és kosárlabda edzésre siettünk. Ez volt Luca harmadik edzése, itt már azért látszott, hogy dolgozni is kell, nem csak buli az élet, azaz az edzés. Lucuska nem tud kosárra dobni, mert pici, viszont labdákat még mindig tud szerezni. Majd gyakorlunk még, nyilván.
Hazajöttünk, a gyerek evett, hapcizott, tusolt, hapcizott, majd elindult az apjával zongoraórára. Én addig dolgoztam, okt. 15. a következő könyv leadási határideje, szeretném befejezni, mielőtt Dorina ideér, hogy akkor már ne azzal kelljen foglalkozzak. Hazajöttek, gyerek hapcizott, ebéelt, hapcizott, pihizett hapcizott. Du. ötkor beugrott egy indiai osztálytársa, Advika az anyukájával (új barát: Jai) egy félórára. Gyerekek játszottak, Luca hapcizott, mi dumáltunk, este fél nyolckor el is mentek. Utána az is eldőlt, hogy Luca immár hivatalosan is náthás, valszeg az agyonlégkondizott konditerem tett be neki reggel.
Tegnap azaz vasárnap konkrétan semmit sem csináltunk. Lucának folyt a taknya, semmihez sem volt kedve a döglésen kívül. Ezt tettük. Néha kell egy ilyen nap is. u. fellázadtam, hogy nem bírom négy fal között tovább, elindultam gyalogolni - de egy olyan vihar tört ki, hogy fejvesztve menekültem vissza a négy fal közé. Este törököt főztem, a törökök majdnem megkönnyezték.
Most hétfő van, Lucát egyelőre otthon fogtam, mert még mindig dől az orrából a takony, és ilyenkor csak zavar a suliban. Agyonbioparoxozom, meg kap grapefruitmag kivonatot (Dorinka, hozzál még léci), oszt jónapot. Holnap betamponálom az orrát, és mehet isten hírével.
Nekem meg elvonási tüneteim vannak: a hétfő reggeleket a Blu Caféban szoktuk kezdeni, hiányzik a dinnye juice. Meg Jo és Lióra parancsnok.
Lióra egyébként pénteken nagyot alkotott. Angolul tudóknak mesélem el. Körülmény: reggelenként indul egy motorcsónak az iskola mellől a belvárosba, és Lióra nem akarta lekésni.
Lióra: - I can't go to have coffee, I go to Riverside to catch the ship. (Lióra kiejtéssel: shíp)
Jo: - Sheep? Do they have sheep in Riverside?
Lióra: - Yesss, I go and catch my ship.
Jo: - Are you sure there are sheep in Riverside?
Lióra: - Yess, I go, catch the ship and take it to district one!
Jo: - Why do you take the sheep to district one?
Lióra: - Because I have to do some shopping so I take the ship.
Ez ment vagy fél óráig, Lióra egyre idegesebb, Jo meg egyre értetlenebb lett. Annyira röhögtem, hogy nem segítettem nekik. Szerencsére Lióra elérte a csónakot.

4 megjegyzés:

  1. Andi!

    Ha megvan a végleges lista, mármint hogy miket kell nektek kivinnem, írd meg, és elindulok shoppingolni. Azért próbálom én is jegyezni fejben, hátha nem fog minden eszedbe jutni:)) Papival elvileg pénteken talizok, átadja a szajrét, azt is igyekszem sértetlenül leszállítani!
    Amúgy meg számolom vissza a napokat, már csak 2 hét és 1 nap az indulásig!!!!!! Hihetetlen!!!!!!!! De sajnos a választásra is vágom a centit, abból már csak 6 nap van hátra:(
    Ez a hétvégém teljesen el fog menni a k...a szavazás teendőivel, vszeg ki leszek készülve, no de utána úgy kipihenem magam, hogy öröm lesz nézni:))
    Lucusnak jobbulást, nektek meg sok puszit!!!

    D.

    VálaszTörlés
  2. Andikám Édes!

    Nem magam miatt, de a többieket ne foszd meg az olvasás gyönyörétől. Tudod, van a reakció és erre jön az ellenreakció. Igy jön létre a dialógus.
    Ez az eszmefuttatás a filozófiai zsenialításomat igazolja. Amit még Te sem ismertél fel bennem. EDDIG.

    Dorinám Drága!
    Valóban pénteken megyek Budapestre. A pontos dátum 2010. október 08. Érkezés a Keleti pályaudvarra 12 óra 59 perckor. Menetrendszerint.
    A nagyóra alatt leszek 13 óra 09 perckor.
    Ha nem leszel ott, várok. Bármeddig! A "szajrét" át kell adjam.

    Visszatérve rád Andikám. Ne sértődjél meg, ha hiányolom irásaidat, de a személyes kapcsolaton túlmenően mindig tudsz valamit adni, ami érdeklődésre tarthat számon.
    Lucuskára, nagyon vigyázzatok! Teljes gyógyulást kivánunk neki.
    Milli puszi.
    Papa

    VálaszTörlés
  3. Papi!

    Én pénteken fél 2-ig dolgozom, annál hamarabb nem tudok elindulni. Ez azt jeleti, hogy, forgalomtól függően, 13:50 és 14:00 között érkezem a nagy óra alá!
    Aztán nyélbe ütjük az áru átadás-átvételt, és mindenki örül:) Leginkább persze én, mert megyek:)) Lehet rám irígykedni:))))
    Puszi

    VálaszTörlés
  4. Na látod Dorinám, én is ilyenre számítottam. Persze, ha van képzelőerőnk.
    Mert hát tudod, a képzelőerőnket kárpótlásul kaptuk azért, amik nem lehettünk, humorérzékünket pedig, hogy vígasztalódjunk a felett amik lettünk./Oscar Wilde/
    Ez akár lehet a hitvallásunk is.
    A vonatom háromóra tizenháromkor indul vissza. Még egy konyakra is lesz időnk.
    Puszi.Papi

    VálaszTörlés