2010. szeptember 10., péntek

Southfork Ranch a la Saigon

Adri, Lióra és Jo
Tegnap igazi Dallas fílingem volt. Mrs. Samantha Ewing, azaz Jo (a férje az olajiparban dolgozik) meghívott bennünket reggelivel egybekötött testmozgásra. Az ötlet az volt, hogy lerakjuk a gyerekeket, veszünk friss croissant-t, csinálunk kávét, narancslevet, majd úszunk egyet Jo-ék medencéjében. És így is lett! Kivéve Liórát, mert a zsidóknak most van Rosh Hashana, vagyis a zsidó új év kezdete, így ők ebédre voltak hivatalosak.
Tök jó volt. Megjött Lióra nagyobbik lánya, Nofar Izraelből, ő is csatlakozott hozzánk. Dumáltunk, röhögtünk nagyokat, nyomtuk a kiflicskéket meg a naracsdzsúzt. Pálmafa, napfényben csillogó medence, két óra hosszat szartunk a világra. Lióráék eltűntek ebédelni, Jo és én újabb órát pofáztunk, egyúttal a medencében. Mellúszás közbeni csevej.... hát igen kimerítő. Meg is éheztünk jócskán, így a napot a Mekong Merchantben folytattuk, görögsaláta és csokoládés szufflé lett a táp. Utóbbin osztoztunk!
Szóval jó kis nap volt, Lucuska is nagyon boldogan jött haza a suliból, mutatta, hogy mennyi mindent csinált egyedül. Aha, ez kellett neki. Önállóság.
Na, megyek tusolni, mert ma reggel többet sportoltam, mint szerettem volna. Reggel bevittem Rozálkát az iskolába, hazagyalogoltam (40 perc). Rájöttem, hogy az úszócucc itthon maradt, taxival vissza a suliba, haza gyalog (40 perc). De megérte, mert útközben megvettem a Tudorok (BBC!) sorozat 1-4 évadát kemény 2300 pénzért. Ma már nem keltem fel hiába.

9 megjegyzés:

  1. Szépek vagytok csajszik:)) És Andi, jó a szined!! Azért látom, lehet ott barnulni:))

    Pussz

    VálaszTörlés
  2. Dorinka, az biztos. Most igyekeznem kell, hogy a többi részem utolérje a nyakamat, az alkaromat, meg a fejemet, mert igen hülyén fogok kinézni a közös, fehérhomokos nyaralásunkon. :-P

    VálaszTörlés
  3. Dorinám édes!
    Sok dolgot ne pakolj a saját cuccaid közül. Hagy egy kis helyet azoknak a dolgoknak, amiket /persze ha kiviszed/ mi is küldünk. Elsősorban Lucuskának. Súlya nincs, csak terjedelme. Nem kell azért megijedni, ötven centis az egész. Szerintem ebből Andi már rájött, hogy mi az. Annyit elárulok könnyitésnek, hogy lába is van, kettő is.
    Tippelek a középső hölgy Jo, kizárásos alapon a jobboldali pedig Liora.
    Talált, süllyedt?
    Visszatérve, Dorina a telefonszámod is azért kellet, hogy egyeztessük, mikor vagy Vásárhelyen. szeptember 24-e után bármikor jó.
    Andikám a szufflé milyen csokoládé nélkül?

    Millió puszi Nektek és most kivételesen Dorinának is ezen a helyen.

    Papa

    VálaszTörlés
  4. Papi!

    A helyzet az, hogy ezen a hétvégén leszek otthon Vásárhelyen, utána nem tudok menni, mert a választás miatt nem engednek el. Szóval ha kellene valamit vinnem, akkor valahogy ezen a hétvégén kell megoldani, vagy elkülditek később postán nekem.
    Puszilok én is mindenkit!!

    VálaszTörlés
  5. Én fordítva tippeltem a hölgyeket Adri felsorolásának sorrendje alapján. Most már kíváncsi vagyok. A piros körmű Lióra, nem?

    VálaszTörlés
  6. Papa, de ugye nem szőke az ötvencentis? Luca szigorúan megtiltotta. Nagyon szigorú kitételei voltak a kiscsajnak, még a hajhosszt illetően is, remélem nem vásároltatok be túl hamar. Pont szervezni kezdtem, hogyan rendeljem meg azt, amit ő kinézett. Többit skype-on.

    VálaszTörlés
  7. Drágáim, nem kell tippelgetni. A kép alá odaírtam, hogy ki kicsoda. Igen Erzsi, a vörös karmos az izraeli tornatanárnő.

    VálaszTörlés
  8. Ennyire hülye nem lehetek. Akkor prüszkőltem amikor a kép alá értem, igy egyszerüen átugrottam a képaláírást. Látom ez nem jött be nekem.
    De hát igy járt Erzsi is. Hozzá biztos Marci szólt éppen akkor. Na de jól van ez igy. Mire reagáltál volna, ha nem bakizunk.
    Puszi.
    Papa

    VálaszTörlés
  9. Ahogy a dal mondja: " Az egyik szőke volt, a másik meg barna volt."
    Hát ez pont szőkére sekeredett. Nem is én lennék, ha nem igy történne. Semmi baj, korrigálva lett mindenki kívánsága szerint. Rendesek voltak a forgalmazók. A többit tudod, mert megbeszéltük szkájpon, vagy skyp-on.

    Puszi.
    Papa

    VálaszTörlés