2010. november 30., kedd

The birth of a star

Négy hónap angoltanulás után a lány arra készül, hogy előadást tartson az osztálytársainak a csillagok születéséről. Én magyarul sem értem (nem a fizika volt az erősségem). Napok óta gyakorol, kérte, hogy vegyem videóra, hogy szokja a kamerát és a közönséget. Felvettem, hát akkor nyilván megosztom veletek. Az előadás holnap lesz, ha sor kerül a kisasszonyra. Szurkoljatok neki, kérlek! Nagyon, nagyon büszke vagyok rá. (MASALLAH! Ezt muszáj hozzátennem, különben anyósom kitagad, meg egyébként is...)

14 megjegyzés:

  1. Hajrá kis természettudós!
    Erika itt fordította a szöveget, remek!!!
    Mi is szurkolunk Lucának

    ...star Marika néni

    VálaszTörlés
  2. Lucuskám, ÓRIÁSI vagy. Percek alatt meg tudod ríkatni az embert. Csak igy tovább. Mamával versenyt bőgtünk. Mi már csak ilyenek vagyunk. De nagyon jó látni Téged. Nagyon szeretünk és büszkék vagyunk Rád.
    Sok sikert a holnapi naphoz.
    Millió puszi Nektek. Vigyázzatok magatokra.!

    Mama és Papa

    VálaszTörlés
  3. Haho!
    Hat nagyon edes es okos a csaj!! Imadom hogy az eloadas meg suket-nemak szamara is ertheto: azt nem is mondtad hogy sign languauge-el kiseri a szerepleset! :-) :-). De komolyan, nagyon edes. Gratula!!

    VálaszTörlés
  4. .....Édes.....
    Mondja már fel magyarul is!! Persze, ha még tud:)))

    VálaszTörlés
  5. Bazmeg, (már elnézést...) három hónap suli után így nyomja angolul. Adrienn, mikor lesz ilyen kiejtésed? - Sose...

    VálaszTörlés
  6. Hát hallod, büszke is lehetsz rá, Mádám!!!!
    Nagyon ügyes volt! És nagyon elszánt és minden el volt tervezve! Igen, az a kiejtés, hát az gyönyörű!!! Gratulálunk!
    Te már jól vagy, Andi?

    VálaszTörlés
  7. Zita, persze, már nincsen semmi gond.
    Büszke is vagyok a kiscsajra, ma meg volt az iskolában az előadás, azt mondta, hogy kétszer is megtapsolták. Reggel Kenan kifaggatja majd a tanerőt, hogy mi volt igaziból. Lucus mesélte, hogy annyira izgult, majd elájult. Este nem kellett hosszú mese, gyorsan elaludt. :)

    Feri, szinte tudtam, hogy ezt meg fogod jegyezni. A gyerek is ezt teszi. Naponta.

    VálaszTörlés
  8. Jézusom! Iszonyú édes volt Lucus!! És határozottan állíthatom, hogy mióta nem hallottam beszélni (úgy 1 hónapja) eszméletlenül sokat fejlődött. A kiejtést hagyjuk is, testhosszal ver mindenkit:)
    IMÁDOM!!!
    Gratula!
    Puszi,
    Dorinka

    VálaszTörlés
  9. Szia Lucácska!
    Zsuzsa néni vagyok és a nyári ölelésedet ,még mindig érzem! Ezt a klippet nem lehetett száraz szemekkel végignézni. Előszőr is gyönyörű vagy ,na és nagyon ügyes!!!!!!!!!!!Sokat gondolok rád, hogy érzed magad kint?Ha van időd ,írjatok egy pár sort anyával!Puszillak ,nagyon vigyázz magadra! Zsuzsa néni

    VálaszTörlés
  10. halálos ! óriási ! megzabálom ! gratulálok neki, de nagyon !!!!!

    VálaszTörlés
  11. Gyerekek, ez mega-brutál...
    Nagyon jól nyomod, Margitka! Jásperhez csatlakoznák: Tesó, gyúrjál kiejtésre, mert az "Öreglány" nagyon profi! És ennyi időd alatt...
    Csak jönnétek már haza :-)

    VálaszTörlés
  12. Na, hagyjatok békén ezzel a kiejtéssel! Gyönyörű ausztrál akcentusra tettem szert, majd csodálkozhattok!
    Tesó, karikázd be a június 15-öt, akkor landolunk. Írtam neked mailt, megkaptad? Mit kerestél ébren hajnali kettőkor?

    VálaszTörlés
  13. Kedves Zsuzsa néni!

    Ennyi időbe telt, mire beazonosítottam, melyik Zsuzsa néni vagy. (A nyári ölelés lett a rávezető.) Hová írjunk?

    Puszi
    Adri

    VálaszTörlés
  14. Na? Mit mondtak a tanárok Kenannak? Én azt gondolom, hogy alátámasztják a tapsokat....
    Itt ülünk a gép előtt már órák óta, hátha el lehet csípni a művésznőt, de eddig semmi:(
    Ja. Ibolya néni üzeni, hogy valami baja lett a laptopjának, ezért nem tudták hívni pénteken a lányt, de azt is mondta, hogy legfeljebb vesz egy kamerát, ha nem lehet javítani.
    Nagyon tetszik, hogy Kenan lába már beleér a 6-osba:)))))

    VálaszTörlés