2010. november 12., péntek

A hét tanulója

Mikor mentem ma Lucus elé az iskolába, két osztálytársa is diadalmasan kiabálta, hogy a Luca oklevelet kapott, ő lett a hét tanulója, és hogy az ő osztályukból eddig még senki sem volt a hét tanulója. (Hetente egy alsóst és egy felsőst választ a tantestület aki a héten valami kiemelkedőt teljesített.) Jön Luca, kérdezem tőle, hogy na mi van, csirkém, oklevelet kaptál? Néz rám nagy szemekkel.
- A többiek azt mondták, hogy oklevelet kaptál!
- Ja, az az? Tényleg kaptam valami papírt!
- És miért kaptad?
- Mit tudom én!
- Na vedd csak elő, hadd nézzem.
Elővette. Én meg összecsuklottam a röhögéstől. Gyermekem kiváló angol nyelvi kommunikációja és fogalmazása miatt lett a hét tanulója.

3 megjegyzés:

  1. Szép volt Luva!!! Büszke vagy Rád, meg a gyönyörű kiejtésedre!!!

    Puszi

    VálaszTörlés
  2. Gratula, Lucuska! Ez már döfi:))))

    VálaszTörlés
  3. Na. Mondom, jó suli ez! Mi lenne, ha már békákat boncolnának? Javasolná az iskola, h tanuljon agysebésznek. Így kell motiválni. csok, panka.

    VálaszTörlés