2010. november 22., hétfő

Kórista a lány

Na úgy tűnik, végre sikerül a videót is feltölteni. Bocs a képminőségért, de a lumbágóm kezdett előjönni, és reszketett a kezem. Aki tengeribetegségre hajlamos, hallgassa csukott szemmel. A fenti előadás a pedagógus nappal egybekötött nyílt napon készült. Az alant megjelenő videón felhangzó kórusmű (Tanárok himnusza) a billentyűktől vezénylő Ms. Mason szerzeménye. Ő a suli zenetanára, a gyerekek imádják. Minden évben hatalmas tülekedés megy a kórushelyekért, mert összesen 60 embert tud csak felvenni. (Ez a kiskórus, a gimisek most nem léptek fel.)

Mivel Saigon kulturálisan igen alulfejlett metropolisz, a kórust megbecsülik, hívjűk őket ide-oda fellépni. Jövő hétfőn pédául a Hotel Hyatt-ben lesz fellépés valami jótékonysági aukción. Asszem Lucusnak addig meg kellene tanulnia a szövegeket, mert most is nagyon meglepte, hogy nem vihette színpadra a papírját. :)
A nyílt napról is írok abban a percben, amikor tíz percnél többet tudok írni.

7 megjegyzés:

  1. Sziasztok!
    Hány nemzet alkotja a kórust? Gondolom angol nyelven énekelnek.
    Zongora, kosárlabda, karate, kórus stb. Bírja még? Imádom a sokoldalúságát.
    Nálunk beköszöntöt a nyálas őszi idő. Hétvégére már havazást is mondott a meteorológia. Idehaza jóformán semmi nem történik. Korán sötétedik és hamar reggel van. Halkan irom, hogy hiányoztok, nehogy honvágyat ébresszek bennetek.
    Csak letelik egyszer a 6 months, 3 weeks & 1 day.
    Millió puszi Nektek. Vigyázzatok magatokra!

    VálaszTörlés
  2. Szia Mindenki!

    Mai nappal végre sikerült átadnom Lucus osztályának, meg a tanárnéniknek az ajándékot. Pont abban az órában értem oda, amikor az osztály fele sakkon volt, a másik fele pedig szabadfoglalkozást (asszem így hívják) űzött:-) Rögtön felmerült bennem, hogy miért is nem most vagyok általános iskolás!? A gyerekek írtó édesek voltak, azonnal szét akarták tépni a csomagolást, de Ibolya néni csak akkor engedte meg, amikor már a sakkozók is vissztértek. Nagyon hiányzik az osztálynak Lucus, tényleg azt láttam rajtuk, hogy hatalmas szerettel gondolnak Rá...
    És Andikám Te is hiányzol az SZMK-ból, a kreativitásod most igazán elkélne a csapatban. Szóval tényleg helyesek voltak, nagyon örültek a kis ajándéknak. Az egész osztály köszöni!!!
    Mivel telnek mostanság a napjaitok? Dengue utóhatás? Vagy már a múlté?

    Puszi,

    Dorinka

    VálaszTörlés
  3. Sziasztok

    Bogi nagyon boldog volt, hogy Luca küldött ajándékot az osztálynak!! Kedves volt tőletek és tényleg ujjongott az osztály !!
    Remélem jól vagytok, itt a héten voltak a nyílt napok, jól sikerültek azt hiszem ... Nagyon jók , pörgősek voltak az órák, gyönyörűen furulyáznak, énekelnek , szerintem ügyes osztály továbbra is !!
    Nemsokára karácsony, ez az év totál elrohant !!4 Ti is úgy érzitek ?? Vágjátok még a cetlit, vagy már megszoktátok az ottlétet ?
    érdekes volt ez a kórus, nagyon klassz, hogy mindent láthatunk a jóvoltadból ...
    Sok puszi nektek
    Erika

    VálaszTörlés
  4. Szia Drága Adrienn!!!
    Megvagyok, csak már a púpom tele van mindennel! Ádám még mindig nem mehet suliba, bár a pénteki röntgen rendben lévőnek találta a tüdejét, de a körzeti doktornéni még azt javasolja, hogy maradjon még otthon, mivel nagyon legyengült és bármit könnyen összeszedhet.Ezzel egyet értek, de nem győzők pótolni a gyerekkel!! Újanyagot vettek matekból, és én is korrepetálásra szorulok belőle! Meg már megöli az unalom, hiányoznak a többiek meg az egész suli! Mármint Ádámnak hiányzik!Bocs ha kicsit összefüggéstelen vagyok, de már ilyenkor fáradt vagyok és nem nagyon fog az agyam!! Pedig próbálok koncentrálni!
    Milyen ajándékot küldtetek az osztályba? Legalább hadd meséljem el a gyerekemnek! Szegény az utóbbi három-négy hétben mindenről lemaradt!
    Itthon a helyzet változatlan, elegem van mindenből, szeretnék a világ végére elmenekülni!!!! Mondtam a Márti barátnőmnek, hogy eladok mindent és elhúzok a ...-ba!!!!
    Nagyon hiányoznak a kávézások, a lelki támogatásaid. és a hatalmas röhögéseink!!! Az osztályos anyukákban lelohadt a lelkesedés, semmi társadalmi élet nincs! Gondolom mindenki dolgozik ezerrel!
    Nálunk az oviban is lesz Hálaadásnapi vacsora pénteken. Kiváncsi leszek, hogy fog sikerülni! Készülünk a karácsonyra , várjuk a Télapót és támad a hideg! Végre megdöglenek a vírusok és bacik! Hazafelé jövet már szitált rám a hó!! Ebből idén kimaradsz!!!
    Tényleg üzend meg mit küldtetek a kölyköknek!!! Ádám kiváncsi!
    Olyan édesek voltak a kölykeim mikor újra mentem dolgozni! Teljesen meghatódtam! Kaptam egy csomó rajzot és mindegyik azt mondta, hogy nagyon hiányoztam neki!!!!
    Remélem hétfőn már mehet a tökikém suliba, mert nem nagyon lehet bírni vele!
    Luca teljesen olyan lesz mint TE! Jókedélyű, kiegyensúlyozott, társasági, nagyvilági, életvidám, ....stb!! Egyenlőre ennyi jutott eszembe! Irigylem!!!Mondd meg neki, hogy én puszilom, Ádám meg üdvözli!! Tudod! ..nem úgy van az...!!!
    Én viszont sokszor ölellek és csókdoslak! Tényleg azt fogják hinni ,hogy valami ferde hajlamú p...-a vagyok, pedig nem! Csak nagyon messze vagy!!!
    Szasztok!!! Brigi

    VálaszTörlés
  5. Hihetetlen, hogy én is kórusról és fellépésről írtam most épp. A kórusok mindenütt támadnak. Nagyon tetszett a videó!!! Nekem nem sikerült feltöltenem. Neked mi a titkod? :-)

    VálaszTörlés
  6. Erika, Brigi, mindenről bővebben bejegyzés formájában...

    Marcsi, Kenan átalakította a videót iPhone formátumra, valami kicsire, így seperc alatt feltöltötte. A minőség rovására. :)

    VálaszTörlés
  7. Sziasztok!

    Marci is nagyon örült a szobornak. Mindjárt ki is próbálta és remekül működött. Megsimogatta és egyből előkerült a furulyája az egyik csoporttárs táskájából:))) Köszönjük, Lucus! :))))))
    Brigi! Ádámot várjuk. Szegény, elhiszem, hogy bepunnyadt. Marci egy hetet hiányzott, ő is unta már és én is győztem vele tanulni. Hát, így jártunk. Ez már nem az ovi.
    Üdv. mindenkinek:

    Erzsi, Marci

    VálaszTörlés