2010. november 4., csütörtök

Gasztrohírek

A bacon szalonna itt is bacon szalonna. Van török joghurt (tegnap olyat cacik-ot rittyentettem, friss kaporral, friss mentával, hogy ihaj...). Van dinnye. Friss a paradicsom. Az organik boltban van olyan csirke is, ami nem fog megölni, ha megeszem. Van Haagen-Dazs jégkrém (pont olyan kurva drága, mint otthon). Van virsli ezerötér' (10 db). Már csak teljes kiőrlésű kenyeret kellene találjak, és akkor minden frankó. (A pékségben minden kenyérre rámondják, hogy teljeskiőrlésű, ha megkérdezem.)
Gyerek: kolbász kellene. Meg kenőmájas.

7 megjegyzés:

  1. Még hogy milyen dinnye! Alig magos és mézédes. Ezt én garantálom!
    Jó lett az új háttered, jobban tetszik, mint a rózsaszín:-)
    Voltam tornán, ne is kérdezd. Mostantól komolyabbra veszem a figurát, mert ellustultam. Csak nem úszkáltam eleget...
    Ha esetleg beszélsz a tanárnénikkel, mond már meg nekik, hogy a héten már nem tudok eljutni a suliba, úgyhogy marad a jövő hét. És mivel én pénteken végzek legkorábban (fél 2), gondolom akkor kellene vinnem az ajándékot, mert 2-re oda tudnék érni a Tomoriba.
    D.

    VálaszTörlés
  2. Dorinka, a jövő hét tökéletes, ugyanis a héten őszi szünet van.

    VálaszTörlés
  3. Egyszer álmodtam. Azt álmodtam, hogy ébren vagyok és éhes. Ilyenkor nekem is gasztro dolgok jutnak eszembe. Példul:
    Ej, mi a kő, tyúkanyó kend,
    A bográcsban találom itt bent,
    Késsel, villával, vagy pálcikával eszem meg,
    Nekem mindegy, csak legyen,
    Aztán egy nagyot nyelek és felébredek.
    Teli hassal azért még sem olyan könnyü írni. Jólakottan elszáll az ihlet.
    De nem is terhellek benneteket. Elég ha a hülyeség bennem marad. A gondolat még nem lehet nevetség tárgya. De ha az előjön, lehet röhögni. Akár rajtam is. A nevetés meg hízlal. Na igy értünk vissza a gasztrohoz.
    Hát nem érdekes. Tehát eljutottunk egy filozófiai megállapitáshoz. Ha röhögsz, ha zabálsz mindenképpen hízól. Gondolkozz sokat, talán fogysz is. /Ez csak egy általános, cél nélküli megállapítás. Bizonyítva még nincs/
    Millió puszi Nektek.
    Papa

    VálaszTörlés
  4. Adri, ha egy árakról szóló infót közölnél , szívesen venném. Pl. 1000 ft mit ér egy thai vagy egy vieti élelmiszer beszerzésnél, vagy farmernadrág vásárlásnál.A régebbi bejegyzésedet is olvastam erröl, de ha össze tudnád vetni őket.
    No meg ha tudod, hogy egy melós mennyi időt kell dolgozzon érte itt és ott.

    Válaszodat előre is köszönöm.Tibor

    VálaszTörlés
  5. Nos Tibor, 1000 Ft az megközelítőleg 100 000 dong.
    Ma négyen ebédeltünk egy középkategóriás viet étteremben, 600 000 dongot fizettünk úgy, hogy a menüben a tenger gyümölcsei voltak többségben.
    Egy leves 30 000 dong, utcán 20 000. Vizet 5-7 000 dongért kapsz, farmernadrágot 180 000 körül, attól függően, mikor mész a piacra. A cigi nagyon olcsó, a Marlboro 20 000 dong (200 Ft). Ma egy egész ananászt 20 000 dongért vettem, egy görögdinnye 35 000, egy bagett 12 000. Egy csomag kenyér 55 000 (drága!), egy liter tej 20 000.
    Ha pizzát rendelsz, 80-150 000 között van, nekünk egy komplett thai vacsora kijön 200 000-ből.
    Az import (Ausztrália Új-Zéland, Amerika) árukért sokat kell fizetni, egy zacskó csipsz 80 000, a bécsi virsli pl 150 000.

    Mennyit kell dolgozni? Csak hozzávetőlegesen tudom: pl. egy cseléd, aki heti 6 napot dolgozik napi 8 órában, 200-400 dollár között kap, egy sofőr uennyi óráért 700 -1000-et.

    VálaszTörlés
  6. Kösz az infót!

    VálaszTörlés