2010. december 7., kedd

Puccos ebéd

A vasárnapot ismét nagyon értelmes, de főleg vidám programmal töltöttük. Mivel lassan tényleg el kell fogadnunk azt a helyzetet, hogy itt az evésen kívül nem igazán adódik izgalom, úgy döntöttünk, kirúgunk a hámból. Jo amúgy is nagyon szorgalmazta, hogy együnk egy nagyot együtt, úgyis jön a szülinapom, ünnepeljünk. Nosza. Helyszínként az Intercontinental Hotelt választottuk, úgy döntöttünk befizetünk egy brunch-ra.
Az én plebejus lelkem ugyan nagyon hadakozott, hogy basszus, annyi a belépő, mint a Lady Gaga koncert hátsó sorába, de mivel Lady Gaga még véletlenül se jön Vietnámba, úgy döntöttem, hogy ez egyszer befogom a lepcses számat, és megpróbálom leenni a belépőjegy árát. (Jó nagy paraszt vagyok, hiába.) Kenan annyira nem izgult, mert a belépőjegy árába benne foglaltatott a korlátlan mennyiségű Veuve Cliquot pezsgő fogyasztása is, így aztán ő azt mondta, majd leissza a jegy árát.
Szóval vasárnap puccba vágtuk (nekem eleve bajom van azzal, ha sminkelnem kell egy jó ebéd kedvéért, jó nekem a fasírt melegítőben is) és behajtogattuk magunkat Jo kocsijába. Irány az Intercontinental. Jó korán érkeztünk, ami azért volt jó, mert a fél órával később beözönlő tömeggel már nem kellett megküzdenünk a jobb falatokért. És azért azokból akadt bőven.
Íme kedvenc pultom:
Betegre zabáltam magam homárból, imádom!!! Ettem mindenféle más tengeri herkentyűt is, de azoknak nem tudom a nevét. (Tudom, kár belém.)
A másik kedvenc pultom:

Szerencsére a wasabi az orrrodat is tisztíccsa, így a sushi bár a második kedvenccé lépett elő. Nyugi, a gyerek se maradt éhen, lehetett grillezni, volt pekingi kacsa, pizza meg tésztafélék is dögivel. Őt nem hatotta meg a homár.
Jo és Kenan fejenként ledöntöttek másfél üveg pezsgőt, igencsak jól néztek ki a desszert előtt. Én jó muzulmán módjára nem ittam, de azon nagyon gondolkodtam, hogy ledugom az ujjamat a torkomon, mint a régi rómaiak, és megyek egy újabb homár körre. Örömmel jelentem, hogy nem veszítettem el a méltóságomat. Viszont a desszert előtt járkálnom kellett kicsit, hogy férjen egy créme brulée is. Pedig apró kis csészékben mérték. Fért. Rögtön három.
Lucácska a csokoládé szökőkútba szeretett bele, ami azért nagy wasistdas, mert amúgy nem szereti a csokit. Fene látott még ilyen gyereket. Nos, mártogatni a cuccost (sárkánygyümi, dinnye, pillecukor stb.) nagyon élvezte. Ím:

De enni? Soha!!!
Mi érleztünk elsőnek, és mi távoztunk utolsónak. Jo és Kenan kissé dűlöngélve. Én bevállaltam Maddisont délutánra, mert láttam, hogy kedves barátnőmnek jót tenne egy kis szunya. Kenan is kidőlt, így mi csajok kukoricapattogtatással, mozizással és kártyával töltöttük a délutánt. Pont, mint otthon Magyarországon, álmos vasárnapokon.

13 megjegyzés:

  1. Puccos ebéd 2.
    Történik valahol Dél-Kelet Magyarországon. Szagelszívó bekapcsolva. Hangja van, de nem szí. A fazék piros, benne lobog a tojásleves. 20 tojásból. Lassan aranyára lesz. A főmenű fasírt, hozzá kelkáposzta főzelék.
    Mindez rendelésre. Kisfiam, meg én rendeltem. Olyan fenséges volt. Hiába anyánk nem tud rontani. Mindennek az ára két magyarországi Lady Gaga koncert ára. De ha osztom kettővel, egészen olcsón kijön./Két napig esszük/. Na kész az ebéd. Jöhet a szellőztetés, mert tudjátok milyen szaga van a kelkáposztának. Mindezeket azért irtam, hogy egy kis hazai ízeket adjak a Távol- Keleti ízvilághoz. Igy egységes a felhozatal.
    Puszi mindenkinek. Vigyázzatok magatokra!
    Papa

    VálaszTörlés
  2. Wáááááá, papa, a kelkáposzta főzelék nekem is eszembe jutott!

    VálaszTörlés
  3. Tojáslevest viszont csinálok! Bepötyöghetnéd a mama receptjét. :)

    VálaszTörlés
  4. Na akkor figyelj! A mama receptje a következő:

    Rántás készítés/ebből indul ki minden/: Meleg, sercegő olajba egy evőkanál lisztet, egy fej vöröshagymát, kicsire vágva beleteszed, folyamatos kavarás mellett. A hagyma ne sűljön.Leveszed és piros paprikát teszel bele. Hideg vizzel csomó mentesen kikavarod. Teszel bele egy pohár tejfőlt és tovább kavarod. Vissza teszed a tűzhelyre, felengeded fokozatosan hideg vizzel/amennyi levest akarsz csinálni/. Egy darab babérlevelet, sót, vegetát, vagy húsleves kockát, egy darab paprikát is bele raksz. KB. félórát rotyogtatod, /vigyázz, ki ne fusson/. Ezután bele ütöd a tojásokat. Kb. tíz percig tovább főződ. Leveszed a tűzhelyről és izlés szerint savanyítod./ecet/
    Jó étvágyat hozzá.

    VálaszTörlés
  5. Papi!

    Meghoztad az étvágyamat egy jó kis ebédhez.
    Szívesen ettem volna abból a homárból...
    Amúgy Adrikám ott felétek készülnek az emberek a karácsonyra? Itt most nagyon esős-latyakos idő van, ez egy icipicit elveszi a kedvünket a karitól, de várom újra a hóesést.
    Lucusnak BOLDOG MIKKUT! Ja és üzenem neki, hogy a Farmeramaban legyen már szíves visszaigazolni a meghívásomat, mert több napja erre várok :-)

    Puszi

    VálaszTörlés
  6. Papa, basszakutya, megbukott a dolog a tejfölön. 700 Ft-ba kerül egy doboz. No, de ha nagyon kívánós leszek, úgyis megfőzöm.

    Dorinka, az itteni karácsonyról külön posttal készülök, megéri. Mi a hányás az a MIKKU?
    Luca már nem Farmerámázik. Aszongya, hogy nincs ideje.

    VálaszTörlés
  7. Kemény ez a homáros pult. Mondjuk, engem se ajz fel semmi vízben úszkáló izé, de a látvány az jó. Kár, hogy a szagát már nem bírom. :-)
    Ja, a kölköt már nem ilyenre neveljük, adunk neki halat is, egyelőre ezt a halrudacskát, mert az pont annyi, amennyit egyszerre megeszik, de majd kitalálom, hogy rendes halat is hogy tudok olyan kis mennyiségben venni, ami neki elég, mert ugye, mi nem esszük meg.
    Szegény kicsikém, olyan büdös halszagú egy rudacska leküldése után is... :-)
    Gondold el, odabújik hozzád, rád nevet, és te elájulsz. :-D

    VálaszTörlés
  8. Próbáld meg tejfől nélkül. Vagy vegyél tejet, altasd meg és a fölét szed le.
    Biztos hamar megalszik, mert ott meleg van. Az egész folyamat gyorsabban fog menni, ha altató dalt dúdolsz neki. Tudod ez jó hatással van az altatást végző mikroorganizmusokra.

    Délután futár /Télapó/ hozza a könyvet. Holnap postázom Tibornak. Lucuska időben meg fogja kapni. Megint nem fog késni a Jézuska.

    Millió puszi Nektek.

    Papa.

    VálaszTörlés
  9. Adri: MIKULÁS!!!! Gondoltam eme kis gondolattal megemlékezem róla:)
    Szegény elfoglalt Rozálka! Akkor a Farmerama nála bebukott...

    VálaszTörlés
  10. Ja, képzeld sikerült vennem a NafNaf-os sálamhoz egy sapkát is a H&M-ben. Rénszarvasok igaz nincsenek rajta, de legalább a színe hasonló:)
    Puszi

    VálaszTörlés
  11. Apropó, még egy ötlet! Kérd meg Tamást, hogy vigyen ki egy köcsög tejfőlt. Vagy nem szabad felvinni a gépre? Akkor nem jó ötlet. Több ötletem nincs.
    Azért egy pohár tejfőlön ne bukjon meg az egész.

    Kviz kérdés: Mivel pótolható a tejfől?

    A nyertes minden nap huszonhárom órától megnézheti a Való Világ 4-et a saját tévéjén.

    Üdvözlettel: Pistácsi, alias Papa

    VálaszTörlés
  12. Na jó,én buktam. A tejfől helyesen tejföl. Megnéztem a hűtőben, ott van egy pár pohárral. Gondolom rajta helyesen van írva.
    Rossz helyen van a klaviatúrán a rövid ö.

    VálaszTörlés
  13. Dorinka, basszus, ötven fok van, a Mikulás pont nem jutott eszembe, Igaz, karácsonyi dekor már van a kirakatokban.

    Papa, van tejföl, csak baromi drága. És úgyis megcsinálom.

    VálaszTörlés