2011. január 9., vasárnap

7vége

Ez megint olyan pörgős hétvége volt, hogy semmit sem csináltunk. Szerintem ki sem mozdultunk otthonról. Illetve ma elmentünk Lucának bringát venni, ami nem jött össze, mert öt automatából egyben sem volt pénz, így csak kiválasztottuk a megfelelő darabot, majd Kenan elmegy érte jövő héten.
Mindenkitől elnézést kérek, akinek nem vettem fel a skype-ot, véletlenül kinyomtam a hangot a gépen, és nem hallottam a hívásokat.
Holnap újra iskola, bhr... nehéz lesz visszaállni a fél hatos kelésekre, meg a reggeli főzőcskére, mert a művésznő nem eszi meg az iskolai moslékot, így, ha nem akarom, hogy háromkor kopogó szemekkel essen ki az ajtón és a szemközti étterembe vegye az irányt, reggelente össze kell dobnom neki ezt azt. Még az a szerencse, hogy legalább a kedvenc thai éttermünk is kinyit, így legalább a vacsorák meg lesznek oldva. Hiányzott már a mindennapi kókuszos csirkelevesem. Érdemes belekukkantani a receptbe, galangal helyett lehet gyömbért is használni, csak kevesebbet, mert szerintem a gyömbér erősebb.
Nekem is újra le kell ülnöm a fordításhoz, mert három hete bele se szagoltam, és még van vagy négyszáz oldalam március végéig. De nem tudok koncentrálni, ha közben megy a tévé meg az ordítás, hogy aaaaaaaaanyaaaaaaa...
Szóval jönnek megint a hétköznapok. Jo és Liora is visszatérnek lassan, egy-két nap elmegy még pletykával. :)

9 megjegyzés:

  1. Már meg is válaszoltál az általam fel nem tett kérdésre... Tudnillik, milyen kerékpárt vetettek? Méretre, színre, fazonra. Igy a kérdés már nem kérdés és fel sem teszem.
    Visszatérnek a szürke hétköznapok Nálatok. Lucuskának jó tanulást, Neked jó fordítást, Kenannak további jó munkát kívánok, mindez egészséggel megspékelve.
    Nálunk piszkosul tavasz van. Sehol hó. Egy éjszaka elment a tél igazi arca, a hó. Hál Istennek, olyan olvadás volt, hogy nem okozott belvízet a kertben. Igy száraz lábbal gyalogoltunk át a tavaszba. Bízok hozzá, hogy ez már igy is fog maradni. Tiz fok van pozitívban.
    Mire meg akarlak hívni benneteket a skype-on, már valami jel van a neveteknél. Nálad óra, Lucuskánál félhold. Kinti idő szerint húsz óra lesz tiz perc múlva. Gondolom Lucuskát igyekszel meggyőzni az alvás szépségeiről.
    Millió puszi Nektek.
    Papa

    VálaszTörlés
  2. Hű de hülyeséget írtam az előző bejegyzésben.

    Második sor, második szava helyesen: vettetek?

    Az elpirult Papa.

    VálaszTörlés
  3. Ez lesz a bicikli zöldben. :)
    http://www.martin107-bike.com/?opt=product&p=38

    VálaszTörlés
  4. Itt Panka. Van net!!!!! Te fogytál. Bár nem olvastam végig másfél hónapot csak ezt az uccsó oldalt, de úgy tűnik, még éltek. Itt takony szar ködös az idő, kidugni sincs kedvem az orrom itthonról. Viszont a nap jön visszafele a kanyarból. Hosszabodnak a nappalok! Elhatároztam, hogy bikinire fogyom magam és értékelem az ilyen apró örömöket még akkor is, ha ilyen rohadalmány párás hideg is van és a napot egyébként nem is látom. Megyek megpakolni a cserépkályhát. Basszus, ki kell mennem fáért! csok, panka

    VálaszTörlés
  5. Panka megint. Gyorsan végigfutottam a bejegyzéseket és bocsi mindenkitől aki már túl van rajta, de kiakadtam a kísérleten. Hallott már valaki az Unabomberről? Őt az egyetemen szívatták ilyen kísérlettel. No és mi lett a vége? Levélbombák bő 10 éven keresztül+egy kunyhóban éldegélt Montanaban a hegyek között. Ja és pár levélbomba áldozat. Megégettem a karom kályhapakolás közben. csok, panka

    VálaszTörlés
  6. Szia!
    Lemaradtam... mióta van tűzhelyed?
    Csak kapkodom a fejemet, hogy milyen kajákat készítesz!
    És hogy és hol lesz a következő év? Tudjátok már?
    Puszi!

    VálaszTörlés
  7. Az MTI jóvolából megtudtam, hogy milyen jó Távol- Keleten."Hanoiban szerdán megkezdődött a Vietnámi Kommunista Párt XI.-ik kongresszusa."....7,2%-os gazdasági fejlődés.... húha.... néhány kongresszusi tag már túl van a megengedett 65 éves korhatáron... ántik bútordarabok.....és első a haza üdve.......

    Köszönjük az újévi jókívánságot.Bizony érdekes lehet visszatérni az anno könyvekhez.Nekem Ligeti Lajos adatott újraolvasásra. (Sárga istenek,sárga emberek)
    Újévi fogadalmam perfektségemből adódóan nem volt, hisz minek elrontani a tökéletest. Az Asszonyomnak pedig sehogy sem akaródzik eljönni a változás szele. Pedig gördülékenyen egyszerű a képlet.
    1)fogadom, hogy többé nem teszek a dohányillatodra( szerinte bűz) megjegyzést.
    2)azt az inget veszed fel amelyiket akarod.
    3) jegyzeteidet, könyveidet, papírjaidat "rendetlenség"címszó alatt nem fogom megtalálhatatlanul elrendezni.
    4)elismerem, hogy a şarap- ve birahanelerek kapcsolatépítő , -megtartó és információáramoltató szerepkörrel rendelkeznek .
    De még semmi nincs veszve......



    Az anyukák szeretik az ismétléseket, de nem ezért mondom, hanem mert valóban ARANYOS LÁNYOTOK VAN.

    kelt Marosvásárhelyen egy székely csávó billentyűzetéből.

    VálaszTörlés
  8. Zita, tűzhelyem mindig is volt, csak sütőm nincsen, emiatt kell bűvészkedjek. A mézeskalácsot pölö Barbinál és Tamásnál sütöttem meg. Bangkokban viszont vettem sodrófát, innentől kezdve semmi sem állhatja útját a kulináris erőfeszítéseimnek. legfeljebb a kedvem. Meg a hozzávalók hiánya.

    Székelycsávó, pedig nem is kérsz sokat. :) Én már nem nyúlok az uram asztalához, beismerem, egy zseni a káoszban is kiismeri magát.

    Köszi a bókot, a gyermek valóban bájos.:)

    VálaszTörlés
  9. Ja, a pártkongresszusból annyit vettünk észre, hogy akadozott a Facebook. Ami egyébként is be van tiltva, de nem foglalkoznak azzal, hogy kerülő utakon hozzá lehet jutni. (Kettővel több billentéssel.)

    VálaszTörlés