2010. október 7., csütörtök

Szolgálati közlemény

Hát a Tomoris anyukák hová tűntek vajh?

5 megjegyzés:

  1. Háj!

    Én itt vagyok és követem az eseményeket:)
    A nagy táppénzem alatt mindig van valami elintéznivalóm.
    Jelenleg éppen fogorvost keresek - úgy látszik, most minden elér -, tavaly voltam egynél itt a kerületben, de nem volt igazán szimpi az egész élmény és mivel most első fogról van szó, nem szívesen mennék hozzá.
    Tudsz valakit, Adri? Nyilván az az ésszerű, hogy te segíts nekem Vietnámból.
    Köfi:

    Erzsi

    Ui.: Ági néni nekem is a bögyömbe lépett kissé.

    VálaszTörlés
  2. Erzsi, én Gyulán intéztem a fog ügyeket, Pesten csak vészhelyzetben.
    nem akarhatod, qrva drága.
    Ági néni? Nem mondod...

    VálaszTörlés
  3. Mondtam én, hogy Gyula világváros. Dental surgeon /fogorvos, az én angol tudásom szerint/ csak most és csak itt találhatóak. Ismerek én is egy párat.
    Biztos, hogy máshol is vannak, de én őket nem ismerem. Mondhatom?
    Andikám phingás biztos jó megoldás? Vannak ennél csodálatosabb megoldások is. Például az úthenger, vagy ricinus olaj, az még látványos is.
    Ma este a Baba már Gödöllön hajtja álomra a fejét. Dorinám mindent megkapott. Alig várja már, hogy indulhasson.
    Na rohanok, mert három perc múlva kezdődik a Magyarország - San Marino EB.selejtező.
    Nem mintha nagyon érdekelne, de azért csak magyar vagyok.
    Törökország meg a németekkel játszik Berlinben.
    Millió puszi Nektek.
    Papa

    VálaszTörlés
  4. Hááát, tudom én, hogy drága:( Nekem is Dombóváron van két szupi fogorvosom, de hát most mit csináljak?, Mire oda levonatozok....... idő is, pénz is....
    De, mondom.
    50 métert futottak a kölkök, az enyémnek 11,2 mp alatt ment, erre azt mondta neki, hogy ez egy nagy kaka. Mondhatom, pedagógusi egy elszólás.... A legjobb 8,4-et ment; hát, valóban megéri ez a nem egészen 3 mp, hogy egy tanár ilyet mondjon.... Tudtam volna visszaüzenni, oszt akkor én lennék a bunkó.
    Nem hiszem, hogy élsportolókat nevel, csak mozgatni kellene őket. Aki élsportol, az majd úgyis csinálja külön.
    Nnnna.
    Van még az angol szakkör esete is mint bosszankodásom tárgya a Tomorival. A helyzet a következő:
    Tavaly, ugyi, év vége felé szerveztek bemutató órákat a nyelvválasztás segítése céljából. Mondhatom szinte szánalmasan győzködték azt a pár szülőt, aki részt vett, hogy a német így meg úgy, azzal is milyen sokra lehet menni, s hát persze aki németet választ, AZ MAJD FOLYTATHATJA AZ ANGOLT IS SZAKKÖR SZINTEN, ha másodikban esetleg járt a gyerek. Létszámbeli megkötésről szó nem volt.
    Én a németet választottam (valamiért Marci is). Leginkább nem a győzködés miatt (németből még prospektusokat is kaptunk, angolból semmi), hanem, mert én is tanultam, tudom, hogy nehezebb a nyelvtana, úgy gondoltam, hogy kezdje azt tanulni a gyerek több óraszámban, meg aztán úgyis két nyelvre kell utazni. És persze szerettem volna az angolt folytatni. Ami nem lett.
    Mert hiába a nagy erőlködés, a 26 gyerekből 19 mégis angolos lett, ezért kettéosztották őket, így odalett a németesek nagy "előnye" is a kis létszámú intenzívség miatt, ami szintén egyik pontja volt az előnyök sorolásának.
    Gyanús volt, hogy nagy volt a csend angol szakkör ügyben, aztán kiderült, hogy nem lesz, mert csak 4 gyerek jelentkezett, annyinak meg nem tart Kati néni (pedig az milyen intenzív lett volna, neeem?). Imígyen jól pofára estem, tulajdonképpen kidobtam tavaly a 15.000 Ft-ot, mert mi a fenére fog emlékezni a gyerek abból évek múlva??????
    Komolyan, annyira unom, hogy az élet minden színterén csak bosszankodni meg mérgelődni lehet. Aztán amikor az ember reklamál, nyilván őt nézik kekecnek.
    Na, ennyit az én mérgemről, annak viszont örülök, hogy Pistácsiéknak sikerült a randi:))))
    Cupppp:
    Erzsi

    VálaszTörlés
  5. Magyarország - San Marinó 8 : 0.
    Na így ébredni azért teljesen más. Korábban azt írtam, hogy nagyon nem érdekel a foci. De azért erre oda kell figyelni. Némi büszkeség tőlt el.
    De azért a kézilabda az igazi. Annak is a női szakága.
    Millió puszi.
    Papa

    VálaszTörlés