2010. október 25., hétfő

Hoi An

Egy napon kirándultunk Hoi An-ba, ami az Unesco világörökség része, egy ősrégi vietnámi városka. Kicsit olyan skanzen hangulata van, mint Szentendrének, bár az árusok agresszívabbak. Ez itten egy kávézó. Külseje ellenére beültünk. Végül is a sörön és a szódán nincs miot elrontani. Fagyit is rendeltünk, na azt kár volt.
Hú, de gyökér!
Nemzeti Múzeum. Nem mentünk be, mert nem találtuk a helyet, ahol jegyet lehetett venni.
Gongbolt. A kisasszony most már gongathat, mint Musu a Mulánban. Meg is teszi. Szó ne érje a befektetést.
Teletubbiek a hídon.

Kilátás a hídról. A hajó orrára festett szemek állítólag megvédik a hajósokat.
Utcakép. A szabók egy óra alatt megvarrnak bármit. Igaz, amit Lióra magának varratott, most Yarden viseli, de legalább megpróbálta.

3 megjegyzés:

  1. Az a gongbolt nagyon ott van! Éniséniiiiiiis szeretnééék!

    VálaszTörlés
  2. Szai Drága Adri!!!
    Bocsánat,hogy eddig nem jelentkeztem, de annyi minden van,hogy még a gépet sem volt időm meg erőm bekepcsolni!! Állndó rohanásban és kapkodásban vagyok. Nem panaszkodom, mert jól érzem magam az új helyemen, lassan már nem is új!!!
    Képzeld! Pénteken lesz az első tárgyalásunk! Ilyen hamar !! Teljesen be vagyok tojva!
    No! De hogy ne legyen egyszerű a történet, még kiderült valami! Mégpedig: az oktatási minisztériumnál nem voltam bejelentve mint pedagógus, így most mint pályakezdő vállalhatnék munkát! Vagyis, a ledolgozott 16 év = 0!!! Mit ne mondjak, kicsit megfordult velem a föld!Majdnem elájultam! Még mik derülnek ki és sosem lesz vége?? Hol dolgoztam eddig? Egy vakondlyukban??? Nincs OM azonosítom, és így még vezetőóvónő sem lehetnék! Mert hivatalosan nincs meg az 5 év szakmai gyakorlatom!! Szerdánmegyek az Okt. Minisztériumba és feljelentem!! Azt mondták, hogy 1-1,5 millió Ft-os büntetésre számíthat!!!
    Ennyit a múltról, szoríts nekem pénteken! Valamelyik reggel hívlak, mert délutános vagyok a héten.
    A suliról én nem tudok rosszat írni, egyenlőre!! Viszont teljesen felháborított amit Erika írt! Milyen szöveg, hogy az elsősök mind hazudnak?
    Ádám novembertől átmehet a nagyokhoz focizni, állítólag megtáltosodott. Örülök és büszke vagyok rá, viszont akkora pofája lett, hogy ennek meg nem örülök.Folyamatosan visszaszól, morog , megjegyzéseket tesz, vitatkozik. Néha megbolondulok tőle!!
    Lucinak nagyon boldog szülinapot kívánunk!!!!
    Jól értettem hogy nem jöttök haza? Vagy mi a bánat van?? Áruljátok a lakást? Folyamatosan irigykedek a képek láttán!!
    Egyenlőre ennyi, majd hívlak a héten!!!
    Sok sok puszi!! Brigi

    VálaszTörlés
  3. Sziasztok Mindenki!!

    BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT LUCA!!!!!!!!!!!!!!!!!
    9 ÉVES LETTÉL EZ NAGYON NAGY DOLOG!!! Amint látom a képeken, nagyon jól érzed magad... Sok örömöt és jó kalandokat neked a távoli Saigonban!!
    Kedves kis Adri ! Látom nagyon klassz helyeken jártok, gyönyörű és számomra nagyon egzotikus! Anyósék ma mentek Thaiföldre 5 hétre ! Szar nekik... úgy mentek, mintha ez olyan rossz lenne, tudnak szenvedni ! Légvonalban nem lesznek messze tőletek ...Nagyon jó volt a megjegyzésed , hogy TELETUBBIK a hídon. Cukik vagytok, kis család! Remélem jobban vagy és csak valami vírust kaptál el és nem azt a komoly bajt ! Nem lesz semmi gond ! Gondolom a te körmeid is szépek most, Dorina írta, hogy olcsóért körmöznek arra ! Hát nem megyek oda dolgozni...
    Mi jól vagyunk, nem kell Zoli újra műteni és ez nagyon jó hír!! Bár lehet, hogy ezt már írtam...Tominak hullámvonalakat kellett rajzolgatni hétvégén és miután lerajzolt kb 15 db EKG jelet szép hullám helyett, közölte : Anya nem vagyok rá képes! Majd 150 db után már egész jól ment, de nem lesz szépíró !!! Nem baj , akkor is a legjobb pasi a világon!!!
    Bogi tudatosan nem hoz haza semmit hétvégén, csak hogy ne kelljen gyakorolni.. Elég jól teljesít ehhez képest az idén!Látom Brigi is el van havazva, nincs időnk egy kis dumcsira !!!
    Nagyon jó lehet, hogy látogatótok van itthonról, biztos jól érzitek magatokat ! Én is felvenném az álomkabátot és egy szempillantás alatt ott lennék nálatok, csak benéznék egy kis dumálásra, majd hazaugranék ... (Majd felébredtem és bilibe lógott a kezem...)
    Na mindegy, sok puszi nektek a távolba, sok élményt, BOLDOG életet ! pá Erika

    VálaszTörlés