2010. október 15., péntek

Ma


A címet a gyerektől loptam, megtekinthető az ő blogján.
Ma nagyjából semmit sem csináltunk, mert Lucuskát elkapta valami torokgyík, és talpig ült a takonyban. Két hónap alatt harmadjára... asszem a légkondi megteszi a magáét, igyekeznem kell valami itt is működő immunkúrát elkezdeni. C-vit, grapefruit, omega 3 stb.
Dorina délelőtt és délután is felment úszni, még szerencse, hogy a passzív pihenés támogatója. Az unokahúgával egyetemben.
Dorina ma több kulináris felfedezést tett. Kipróbálta a sárkánygyümölcsöt lime-mal, mert az eredetit íztelennek találta. Ezentúl én is azzal eszem. A grillcsirkében elhelyezett babérlevél is ad egyfajta bukét a kajának, kifejezetten jót. Illetve majonézbe lehet bazsalikomot tenni, és akkor az állat.
Hullafáradtak vagyunk mindannyian, állítólag amikor a monszun időszak a végéhez közeledik, ez természetes, mert nagy frontok vannak. Hát legyen, fogjuk erre.
Holnap megerőltetjük magunkat, lesz piacozás, fotózás, és beszámoló.
Ja, milyen mázlista ez a Dorina: itt léte második napján találkoztunk egy nagyon cuki taxisofőrrel. Olyan édes volt, hogy Dorina haza is akarná vinni háziállatnak. Ami érdekes: emlékezett rám. Beültünk, a kiscsákó meg rögtön rákérdezett a lakáscímre. Hö? Ja, a méreteim miatt megjegyeznek nyilván. A kövér mádám a Nguyen van Huongról... Ezek szerint már utaztam vele, akkor nem tűnt fel, hogy aranyos. Pedig aranyos taxisofőr itt nem sok van.
Kisfiam! Tök jó lenne, ha te is itt lennél. Már el is terveztem a menüt: csiga, rák, tintahal...

5 megjegyzés:

  1. Már azt hittem, hogy Dorináról nem fog fotó készülni. Ezt a hiányérzetemet Lucuska pótolta.
    Mi is kitaláltunk igazi ünnepi kaját. Saláta leves lesz, sok puffasztott tojással és grízes tészta. Egész baráti ára volt a salátának.
    Lucuska blogjára irtam egy igazi vietnami népi gyógymódot. Dédike receptjére gondoltam, sósborszesszel elegyítve.
    Dorinám drága, azért gondolom, hogy a fáradság mellett gyülnek az élmények is. Szerintem ha esténként diktafonban rögzitenéd a történéseket, akkor talán nem maradna ki semmi és bármikor írásba öntheted. Vagy nem jó ötlet? Vagy jó ötlet? Vagy van még erőd este?
    Gondolom most ebédhez készülődtök. Úgy, hogy nem marad más hátra, mint, hogy jó étvágyat kívánjak Nektek.
    Millió puszi Nektek.
    Papa

    VálaszTörlés
  2. Térjetek vissza a blog eredeti színvilágához. Ez csak egy kérés.
    Puszi.

    VálaszTörlés
  3. Lány, én is nagyon örülnék, ha ott lennék veletek!
    A rákkal és a tintahallal semmi kifogásom, szeretem a tengeri herkentyűket.
    Csigától ugyan fel áll a szőr a hátamon, de ha van hozzá egy kis gyulai kolbász (tudod mért mondom :-D), jöhet az is.
    Legfeljebb "az anyag nem vész, el csak átalakul" tételnek eleget téve, a csigából, róka lesz....:-O

    VálaszTörlés
  4. Kedves Adri!
    Az antalvali.com-ra tette fel valaki a "Nyílt levél a kínaiaktól a magyarokhoz" c. zseniális irományt, forrásként a Te blogodat jelölve meg. Nagyon szeretném tudni, hogy kinek a szellemi remekműve ez a levél. Megtudható?
    Köszönettel a szerző híve:
    Jenkovszky Szilvi

    VálaszTörlés
  5. Szillvi, nem tudom, hogy ki írta a szöveget, én egy köremailben kaptam.
    Adri

    VálaszTörlés