2010. október 25., hétfő

Saigon megint

Jelentem, ismét visszatértünk Saigonba. Mielőtt az élménybeszámolóba belefognék, szeretném megkérni a családot, hogy ne legyen összenépi aggódás a dengue miatt, már tök jól vagyok. Holnap igyekszem orvoshoz is elkerülni vérvételre, ami azért is jó, mert ha kiderül, hogy tényleg az volt, akkor a következőt már az elején elkaphatjuk, és akkor megúszom. Tehát ne aggódjatok, tök felesleges, attól még nem csípnek kevésbé a szúnyogok, rohadjanak meg. Tehát itthon vagyunk, innen:
Az alábbi képen én csak azért vagyok rajta, hogy a hullámok nagyságát érzékeltessem.
Ebben laktunk, ni:
Ezt a képet a nagyszülőknek küldöm gusztálásra:
Egészséges életmód:
Tényleg ekkora dög hullámok voltak, még engem is felborítottak.
Tengeri fürdő után kókuszos lemosás:
Szóval jó kis hely ez, bár négy nap bőven elég volt, a legszebb tengerpartot is meg lehet unni, ha nincs mit csinálni.

3 megjegyzés:

  1. Közkívánatra, megint itt vagyok. Nem felejtkeztem el. Csak olyan sokáig tartott a fotók és a beírtak nézése, olvasása, hogy a szavam is elakadt. Egyetlenegy értelmes szó nem jutott eszembe.
    Meg aztán network sem volt üzemképes. Se televízió, se telefon, se internet. Valamikor délelött lett minden.
    Az én kis drága Lucuskámat meg úgy körbe puszílgatnám. Különösen ahol alszik. meg a többin is. Anyánk most nagyon boldog, hogy telefonon tudott veled beszélgetni.
    Millió puszi Nektek.
    Papa

    VálaszTörlés
  2. Papi!

    Épp most fotóztam le Nektek Luckót pizsamában, csak hogy legyen mit nézegetni hétvégén. Olyan hihetetlen, de már csak 2 napom maradt!!! Nagyon gyorsan elszaladt az idő, hiába, ha az ember jól érzi magát...
    Puszi mindenkinek!

    VálaszTörlés
  3. Drága Dorina!
    Ne csak a pizsamás fotót hozd haza, hanem a témául szolgáló alanyt is.
    Elhiszed, hogy várunk haza. Böbe mama is be van sózva. Tervezi és készíti a lightes kaját. Tyúkhús leves is szerepel a menűsorban.

    Lucuska továbbra is egy angyal vagy. Mama kedvence az alvó képed. Azt mondta, hogy úgy oda feküdne melléd.
    Aggódás befejezve részemről. Megnyugtatott amit mondtál Andikám. Készülünk már mi is a nagy utazásra. Irány Hódmezővásárhely. Ide kilencven kilométer.
    Fülöpke jól van. Átmeneti probléma volt. A gyógyszer megtette a hatását. Nagyon figyelünk rá. Elhihetitek!
    Más esemény nem történt. Zajlik a mindennapi polgári életünk. Örölünk minden napnak, örölünk magunknak, örölünk mások örömének. Különben is minek öröljünk. Csak az időjárás nem örül. Pedig a nap minden erőlködés nélkül kell fel, látszik is, ha felhő nem takarja. Sajnos most takarja. A felhők fölött meg lopakodik a hideg. Dididididergünk. De nem fázunk, mert fűtűnk.
    Millió puszi mendenkinek. A családomnak, meg a családom családjának.
    Megjegyzem: Csak mineralnaja vodát ittam. Ma egy ilyen napom volt.
    Papa

    VálaszTörlés