2010. október 8., péntek

Áj em szóóóóóóóó beautiful

Nomármost, hogy a következő sztori világos legyen, be kell mutassam a szereplőket, meg egy kicsit a "színpadot". Adva van ugye Liora, aki hat kilót hízott, mióta itt van. Adva van a gizda Melody, aki beevett valami amőbát, amitől felfújódott, és úgy néz ki, mintha babát várna. Adva vagyok ugye én... hát ezt tudjátok. Van a sok viet, aki mint sovány, de tényleg. Meg van a kedvenc pincérünk a Blu-ban, aki meleg, mint a Sahara, tüneményes, és akit lehetetlen vietnami neve miatt csak Sandynek hívunk.
Szóval reggel Melody mesélte, hogy megtanulta vietül, hogy "Nem vagyok terhes, csak kövér", mert állandóan a pocakját simogatják, és kérdezik, hogy mikor jön a pici. Elég gáz elmagyarázni minden alkalommal, hogy nem terhes vagyok, csak finganom kellene egy hatalmasat. Liora és én is elkezdtük sóhajtozni, hogy hát igen, bizony néha felfújnak a vietnámi ételek, meg amit belekavarnak ízfokozó gyanánt. Sandy meghallotta, hogy miről beszélgetünk, és odajött hozzánk segíteni. "Mádám, étel után feláll öt perc, no big has." Megörültünk a remek ötletnek, mondtuk is Sandynek, hogy sweetheart. Aztán tovább nyökögtünk, főleg én, hogy azért csak kellene fogyókúrázni, mert hát ez nem állapot. Mire Sandy kikerekedett szemekkel: NOOOOOO, no diet Mádám! Mádám you beautiful! Fat woman happy woman! :-)))))))))

6 megjegyzés:

  1. Jesssz! És igaza lehet a fiúkának:))))

    VálaszTörlés
  2. Lucus, a saját blogoddal is kellene foglalkozni szerintem. Nem?
    Azért gondold át, jó?
    Írj vissza!
    aláírás:Marci

    VálaszTörlés
  3. És egyetértesz vele? :-)

    VálaszTörlés
  4. ezért tömöm én is magamat rétessel (diós, túrós, szilvás) miközben olvaslak :-DDDDDDD

    VálaszTörlés