2011. június 17., péntek

Itthon

Azért itt a legjobb. A legeslegeslegeslegeslegeslegeslegeslegjobb.
Köszönöm az aggódást, az út szuper volt. Az a legjobb a Luftansában, hogy a sztyuvik nem barátságtalan tinédzserek, hanem nyugdíjaskorú Marika nénikkel dolgoznak, akik olyan rendet tartottak, mint egy kaszárnyában, ami egy hosszú repülőúton nem hátrány. Semmit nem aludtunk a hosszú úton (csak Luca), viszont Barbi reikis támogatásának köszönhetően leszedálva ültük végig az éjszakát (olyan érzés, mint amikor az ember bevesz egy maréknyi leszarom tablettát). Akartam jeletnkezni Frankfurtból, jól pofára is estem. Ázsiában ugyanis megszoktam, hogy még abban a kávézóban is van wifi, ahol egyébként kakasok szarnak a lábam alá, a frankfurti reptéren meg nem találtunk szabad wifi spotot.
Most viszont a verandáról pötyögök, isteni. Mindjárt indulunk a tesco-ba, nagy élmény lesz egy év után!
A mi lesz tovább kérdésekre: fogalmunk sincsen, egyelőre több szék között pottyantunk seggre. Úgy még nem volt, hogy valahogy ne lett volna, na erre várunk. :-D

3 megjegyzés:

  1. Evet, Adri a legjobb pediglen otthon. Én "csak" a a 76 napomnál tartok, de remélem nem lesz ki a 100. A templomromokról majd később. Érezzétek jól magatokat itthon azaz otthon. A Hon legnyugatibb szegletéből Tibor arkadas....

    VálaszTörlés
  2. És én meg már megértettem a két török szót, pedig azt sem tudom, ki írta.... :)

    Adri, kerestelek ma, de a telód azt mondta, hogy nem kapcsolható. Másik számod van vagy mi? Szívesen váltanék veled pár szót, ha már kipihentél.

    Ja, ma van K.I. szülinapja, ha valakit érdekel.

    VálaszTörlés
  3. és akkor ennek a blognak vége ? :( én abban a tudatban voltam, hogy mentek vissza. de így legalább minket is biztosan meglátogattok. a változás annyi, hogy már nem a Lehelen, hanem máshol, mert elköltöztünk :-)

    VálaszTörlés