2011. május 12., csütörtök

Képek az előadásból





3 megjegyzés:

  1. Helló mindenki,

    Andi, én aznap is próbáltam írni, amikor az első fellépés napja volt, de valamiért nem tudtam elküldeni a kommentet... No lényeg, hogy drukkoltam nagyon Lucusnak, viszont abban is biztos voltam, hogy miatta nem kell izgulni, ügyes a csajszi:-D

    A képek tetszenek, bár élőben szívesebben megnéztem volna...
    Puszi, jó hétvégét!

    Dorinka

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Na, hogy tetszett? Tök cukik a képek!
    Gratula a kiscsajszinak!!!!!!!
    Papi, mizu, mit szólsz?

    VálaszTörlés
  3. Az igazság az Mizi, hogy teljesen be vagyok ájulva. Skypon már lerendeztük Oz érzelmi oldalát. Ezért nem reagáltunk a blogon. Szerinten nem kell lássál ahhoz bennünket, hogy kidurranó büszke szivünket láthassad. Ez a feeling semmihez nem fogható!
    Igaz két napig nem volt internetünk. Igy a kommunikáció kissé problémás volt. Az egésznek technikai okai voltak. De erre valók a szakemberek és elháritották a bajt.
    Puszi mindenkinek!

    VálaszTörlés