2011. április 7., csütörtök

Várni, csak várni, mindig csak várni

Kikészít ez a várakozás, de tényleg. Olyan jó lenne látni végre, merre tovább. Jó, persze van a zen, meg minden, haladni a flow-val, de az az igazság, hogy szeretnék végre lekéretzkedni a matracról, és magamtól úszni egy kicsit. De azon kívül, hogy szuggerálom a fentieket, nem nagyon tudok mit tenni.
Na, ezt a gondolatmenetet fejtsétek meg, vazzeg.
Itt természetesen nem történik semmi. Csak az iskolai események szakítják meg a mindennapokat. Lucáék kórusa 21-én fellép az Operaházban, erre készülnek lelkesen, meg persze az Ózra.
Én jelentem, befejeztem a harmadik könyv fordítását, és ha végre összekapja magát a net, akkor el is tudom küldeni. Egyelőre nem tud megbírkózni 500 oldallal a bestéje. Tehát jövő héttől elvileg szabad vagyok, majd azt is kitalálom, hogy mit fogok kezdeni ezzel a rengeteg idővel. Liórának augusztus óta nem sikerült, tehát nem táplálok hiú reményeket az irányban, hogy hasznára válok a társadalomnak. Legfeljebb magamnak. :-D

7 megjegyzés:

  1. Mádám!

    Láttad már Saigont turista szemmel? Mert ha nem, akkor nosza. Van még rá pontosan 2 hónapod és 1 heted! Ha meg ez sem segít, akkor morfondírozz a jövőn, csak jusson eszedbe, hogy mindjárt repültök haza, együtt lehettek a családdal, kutyákkal, barátokkal, ismerősökkel...
    Egyébként, ha jobban belegondolok, fura is, hogy már eltelt lassan az 1 év! Hihetetlen!
    Majd írd már meg, hogy melyik könyvet fordítottad.
    Itt erősen tavaszodik. Ezt leginkább onnan lehet érezni, hogy egyre melegebb van, ma kérlek szépen 26 fokot is mutathatnak a hőmérők, másrészt egyre többet tüsszögök, ami arra utal, hogy hamarosan beindul az allergia szezon.
    Szóval csak semmi pánik ,mindennek meg van a maga ideje.
    És ne felejtsd: mindig tartsd szárazon a puskaport:))

    Puszi,

    Dorinka

    VálaszTörlés
  2. Ja, a turistáskodást nagyon tervezem, sőt, Liora és Jo is, mert ők sem vették még a fáradtságot, hogy szétnézzenek. Ej, ráérünk arra még alapon. Illetve engem vártak.
    Libba Bray: The sweet far thing könyvének utolsó 600 oldalát fordítottam a 800-ból. :)
    Itt pont olyan idő van, amilyennek megismerted. Viszont tegnap sikerült agyoncsapjak egy dengue szúnyogot a liftben, ami ad okot némi aggodalomra. :)

    VálaszTörlés
  3. Hátizsákot a hátadra és irány Horány. Beülni egy riksába, elő a videót. Felvenni egy kockás inget, némának tettetni magadat és csak nézni, csak nézni!
    Na ne ijesztgess a dengue-vel. Ezzel kezdted a kinntartózkodást és ezzel akarod befejezni? Hol csaptad agyon azt a fránya rovart? Mert nem mindegy, hogy a lift falán, vagy a karodon.
    Dorinám drága, akkor készülünk? Ez a hátralévő idő fog lassan telni. De majd csak eljön a várva várt találkozó.
    Vigyázzatok magatokra!
    Millió puszi Nektek.
    Papa

    VálaszTörlés
  4. Persze Papi!

    Először is ki kell találni az időpontot, meg a helyszínt. A társaság úgy is magáért fog beszélni:-) Nem megy a skype Apáékkal? Mondjuk azt tudom, hogy Apa mostmár egyre később jár haza, hétvégéken lehet jobban elcsípni az éterben.
    Próbálkozzatok, én úgy is alkalmazkodom a többséghez.

    Puszi

    VálaszTörlés
  5. Lucuskával most beszéltem skyp-on. Jó volt látni, hogy nagyon jól érzi magát, de elmondható ez a felnőttekről is. Legalábbis ez jön le kivülre. Lehet, hogy aztán belül valami harcot folytatnak.
    Dorinám, fent vagyok a facebookon is. Biztos talákoztál már velem. Osztom az észt. Nem is hittem volna, hogy ilyen qrva jó a facebook. Ez olyan, mint a narkó. Megszünik a világ körülötted. De jó, hogy ezt megélhettem és csinálhatom.
    Na megyek a facebookra.
    Millió puszi Nektek!
    Papa

    VálaszTörlés
  6. Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.

    VálaszTörlés
  7. Bocs Feri, kitöröltelek, mert az information is confidential egyelőre. És még semmi sem dőlt el. Őrjítő.

    VálaszTörlés