2010. július 9., péntek

NO PARA

Annak ellenére, hogy még nem akadt senki, aki teljes szívéből azt tudta mondani, hogy jó lesz nekünk Ho Chi Minh városban, ma először azt érzem, hogy iszonyatosan szerencsés vagyok, hogy eljuthatok oda. Talán még nincs is elég messze...
Augusztus 2-án indulunk, a papírmunka lassan kész. Miután a külügy lepecsételte, amit az igazságügy előtte lepecsételt, most már a vietnami konzulátus is pecsételni fog, hétfőn állítólag a kezemben lesz minden.
El kellene gondolkodjak azon, hogy mit viszek magammal, főleg Luca miatt, de csak annyi telik tőlem. hogy a búcsúbulikat szervezzem. Akinek van ötlete, hogy mi nélkülözhetetlen arrafelé, legyen kedves kommenteljen, hogy okosodjak. Nekem a Valerianan kívül semmi sem jut eszembe. A gyerek is csak az alvóstakaróját emlegeti. Na?

6 megjegyzés:

  1. Minket vigyél magaddal, Tesókám, mert azt egyelőre el sem tudjuk képzelni, hogy van élet nélkületek itthon! :-(

    VálaszTörlés
  2. Mérges kígyók, pókok, ma még felfedezetlen rovarok elleni vakcina? :-) Na jó, viccen kívül, szerintem magyaros kajaalapanyagok. A harmadik hónap után igencsak fog hiányozni.

    VálaszTörlés
  3. Húsom, én lennék a legboldogabb, ha ott lennétek. Nem fájna a fejem... meg a fa..om sem.

    Én itthon sem főzök magyarosan. Na, majd ott rászokom. Mit vigyek? vegetát meg paprikát??? Segíts!!!!

    VálaszTörlés
  4. Hát kérlek: a vegeta az csak végszükség esetén, de paprikát mindenképp, végy valamilyen magyaros fűszerkeveréket, a petrezselyem kérdéses, a száraz az elég gagyi... Hogy aztán ott van-e, az is véleményes... Viszont ott milyen hatalmas piacok lesznek, mennyi gezemicével, na ezért irigyellek! :-)

    VálaszTörlés
  5. Kedves Adri!

    Gondolok rátok sokat. Hallottam Brigitől, hogy a lány eltörte a könyökét. Rendben van már? Hogy állsz a zabszemmel? Már nagyon közelg az a jövő hétfő....
    Én nem örülök, hogy elmentek és kész :-( , de azért puszilom a családot!

    Erzsi (wmarci-féle)

    VálaszTörlés
  6. Szia Erzsi!

    Zabszem még nincsen igaziból, most már szeretnék ott lenni. Hosszú lesz az út... jobban izgulok tőle, mint az egyéves távolléttől.
    Lucáról már lekerült a gipsz, most meg az idő xar, kimarad a strand. No, majd ott...
    Puszi,
    Adri

    VálaszTörlés