2010. július 30., péntek

Lassan csomagolunk

Hétfő este indulás.
Most ott tartok, hogy nagyon szeretnék már ott lenni. Az már gondolom nem működik, mint az Ezeregyéjszakában, hogy lehunyom a szemem, és máris ott vagyok, mert tönkremennének a légitársaságok. Így meg én megyek tönkre...
Egy bőröndöt már megtöltöttem gyógyszerekkel és Dove golyós dezodorral, mert állítólag az pont nincsen. Én meg, ahogy közeledik az indulás időpontja, egyre inkább ragaszkodni látszom a megszokott dolgaimhoz.
Napok óta mást sem csinálok, csak búcsúzkodok. Van, hogy naponta háromszor-négyszer. Ma a nagyanyám kerül sorra, ez nehéz lesz. Tudom én, hogy egy év gyorsan elszáll, de akkor is.
Pakolás... tulajdonképpen nem is viszünk sok cuccot. A legjobb tanács eddig az volt, hogy pakoljak be egy évre való melltartót, mert egész Ázsiában nem árulják a méretemet. Jó. Vettem hatot, csak elég lesz. Most még csak az a biztonsági háló sincs mögöttem, hogy ami itthon marad, a faterom utánunk hozza. Pest és Gyula között ez mindig jól működött. Bár, ha jól belegondolok, a gyerek birkás alvótakaróján kívül minden más nélkül el lehet lenni egy évig.
Kedves Erzsi, nem zabszem van a fenekemben az indulás miatt, hanem egy görögdinnye. Annyira ismeretlen számomra az a hely, mintha a Holdra lőnének ki, és eddig kábé annyira is vágytam oda. Kenan megígérte, hogy ha nagyon elegem lesz, átugrunk Hongkongba. Hű, de jó.

11 megjegyzés:

  1. És akkor egy év után hazajöttök?(tudom, hogy és-sel nem kezdünk mondatot)Vagy az csak egy biztos hazalátogatási időpont? Egy év alatt sok minden eldőlhet...
    Mindenesetre nem sokaknak adatik meg, hogy ugrándozzanak Vietnamból Hongkongba:-)
    Ha megérkeztek, onnan is folytatod majd az írkálást, ugye?
    Lucus menne már?
    Nagymama túlélte a búcsút?
    Pontosan milyen légiúton is juttok majd el oda a világ másik végébe? Nem tehetek róla, de folyton eszembe jut a tavaly ilyenkor....nem gondoltam volna, hogy mostanra így állunk majd lakhelycsere-ügyben:-(

    Kívánok kellemes és eseménytelen repülést és megérkezést nektek!

    Puszi:

    Erzsi

    Ui.: Brigi ügyesen tudósít helyetted:-)

    VálaszTörlés
  2. Erzsi, június 14-re szól a jegy a hazaútra, de hogy utána hol folytatjuk, na az még a jövő zenéje.
    A búcsúbulik még tartanak, a szüleimre holnap kerül sor. Hárítok rendesen.
    Frankfurton keresztül utazunk, már beszereztem a visszér harisnyát.
    Persze, szerintem ezen a blogon eresztem majd ki a gőzt.
    Mindenki gyöjjön Skype-ra is, tárgyalhatunk sokat.
    Ami a lakhelycserét illeti... ki a fene gondolt erre?????
    Köszönöm a jókívánságokat, viszont mit kívánjak? :)
    Marcinak is puszi.
    A.

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Nem akarom a helyzetedet nehezíteni, de könnybe lábadt szemekkel írom amit írok!! Tudom hogy fejlett a technika, van skyp, email stb, de mégis!! ki fog engem lebaszni, ha megint rám tőr a depi??? Kivel fogok kávézni??
    Na nem nyavajgunk!! Biztos jó lesz , ha kevés a cicifix, majd én küldök neked, de arról volt szó, hogy Barbi- bébiként jössz vissza, így a hat még sok is lesz!!
    Puszi

    VálaszTörlés
  4. Tényleg, Adri, hol veszed a cicifixeket? Ezzel én is mindig bajban vagyok.
    Hasonlóan érzek én is, mint Brigi, bár azért mi nem lógtunk annyit együtt, mint ti, de mégis...
    Rossz is így, hogy igazából el sem tudtunk búcsúzni.
    Ha meglesz a jövő évi naptáram, megjelölöm a júni 14-et:-)
    Lehet, hogy itt maradtok, lehet, hogy visszamentek, lehet, hogy egész másfelé veszitek az irányt?
    Marcinak átadom a puszit holnap.
    Erzsi

    VálaszTörlés
  5. Brigikém, majd Skype-on kávézunk, lebaszni meg virtuálisan is tudlak. :) Azért szurkoljunk, hogy jövőre hazajöhessünk. Kopogjatok minden fán...

    Erzsi, én az Ulla Popkenben veszem őket, máshol még nem találtam E kosarat. Aug 4-ig van leértékelés, érdemes benézni. (Árkád, mammut stb.)

    VálaszTörlés
  6. Köszi, jövő héten szabin vagyok, tervezem az IKEA-t, ott van egy ÁRKÁD, ha jól emlékszem, beiktatom ezt a Popkent is.
    Ezzel a szurkolással kicsit megzavartál.... Lehet, hogy nem engednék el az uradat? De hát megvan a jegy....,nem? Te most a végleges hazajövésnek szorítasz? Mert, hogy legalább szabira haza lehet jönni egyszer egy évben, vagy nem ? Vagy mi van?
    Inkább járja itt a Luca a negyediket, én annak örülnék. Hacsak nem szeretitek meg annyira azt a világvégét, hogy nem is jönnétek vissza. Ha anyagilag olyan bombasztikus....
    Na, majmeglátjuk!
    Puszi:
    Erzsi

    VálaszTörlés
  7. ...ez igaz! Minden alakuljon úgy, ahogy ti szeretnétek!! Érezzétek jól magatokat, ha már ott kell lenni, Lucának is sikerüljön beilleszkedni, és nyövő nyáron szívrepesve várunk! Addig meg marad a gépi kommunikáció! Jobb mint a semmi! Ja! ...és pirospaprikát kaptál tőlünk, úgyhogy tessék elvinni magaddal!
    Csók!

    VálaszTörlés
  8. Hali, megérkeztetek? Minden rendben? Páratartalom? Momentán reggel 10-kor, Bp-en, moccanatlanul a gép előtt csorog rajtam a víz, milyen lehet ott? Pussz
    Canan

    VálaszTörlés
  9. Sziasztok!!!
    Örülök hogy jó hangulatu jelentéseket olvastam!
    Tegnap egész nap rohangáltunk a gyerekkel, este beestünk az ágyba! Elintéztem az üzemorvost, tüdőszűrést, megmutattam a gyereknek az ovit, nagyon tetszett neki!! Azt mondta, hogy sokkal szebb mint az előző! De fura hogy már így beszélek róla! Nagyon finik a kolbászok! Nagyon köszi! Tegyél fel képeket is, nagyon kiváncsi vagyok! Hány óra az eltérés? Mikor tudunk skyp-on csacsogni? Még nem találtalak fenn! Vigyázzatok magatokra, Lucust is puszilom!! Tök fura, hogy a világ másik végére írok neked! Sok pusza!!!!
    Brigi

    VálaszTörlés
  10. Hali Brigi!

    Öt óra az eltérés. Itt már kilenc óra van, tehát nálatok csak 4. Dzsaljál fel gyorsan Skype-ra!

    VálaszTörlés